SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjna reklama mniej skuteczna

Zdaniem większości amerykańskich marketerów, telewizyjna reklama w ciągu ostatnich dwóch lat stała się mniej skuteczna.

Stwierdziło tak 62 procent marketerów uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez organizację Association of National Advertisers oraz firmę Forrester Research - informuje serwis Mediaweek.

87 procent respondentów stwierdziło, że w bieżącym roku zamierza przeznaczyć więcej pieniędzy na reklamę w internecie.

Marketerzy są też chętni do wypróbowania nowych formatów. 65 procent jest zainteresowanych umieszczaniem reklam w programach telewizyjnych online, 55 procent w programach VoD, 43 procent w telewizji interaktywnej, a 32 procent w menu w urządzeniach typu set-top box.

Ponad połowa badanych stwierdziła również, że jeśli penetracja urządzeń DVR dojdzie do poziomu połowy gospodarstw domowych posiadających telewizor, wówczas zmniejszą o 12 procent swoje wydatki na reklamę w telewizji.

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna reklama mniej skuteczna

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl