Testa Communications z nowym logo i serwisem internetowym
Agencja public relations Testa Communications zyskała nową identyfikację wizualną, którą zaprojektowała agencja Brandy Design.
Nowe logo Testa Communications nawiązuje to znaczenia nazwy agencji: „testa” to po włosku „głowa”. Kropka, która pojawia się przy literze „t”, tworzy profil. Z kolei kolorystyka ma dodawać agencji dynamiki i podkreśla otwartość na nowe wyzwania.
- Testa Communications buduje swoją wartość poprzez ludzi i właśnie ten ludzki aspekt chcieliśmy zakomunikować - uzasadnia Katarzyna Ziemska, CEO agencji.
Jednocześnie w nowej odsłonie uruchomiono stronę internetową firmy działającą pod adresem testa.com.pl. - Postawiliśmy na minimalizm i lekkość. Najważniejsze informacje prezentowane są w skondensowanej formie, a duże zdjęcia w sposób jednoznaczny identyfikują temat - opisuje Katarzyna Ziemska.
Testa Communications działa od 2001 roku. Agencja realizuje działania public relations, eventy, aktywności w internecie i projekty specjalne.
Dołącz do dyskusji: Testa Communications z nowym logo i serwisem internetowym