The Most Trusted Brand 2005
RMF i TVN: medialne marki godne zaufania
W tegorocznej edycji The Most Trusted Brand 2005 organizowanej przez Reader's Digest radio RMF FM oraz telewizja TVN zostały uznane za medialne Marki Godne Zaufania.
Badanie "European Trusted Brands" realizowane jest w 18 krajach Europy, w tym w Polsce, a dotyczy postrzegania różnych marek i instytucji. Łącznie przebadano ponad 24 tys. Europejczyków, w tym 1420 Polaków.
Wyniki kategorii - Stacja Radiowa
RMF FM - 32%
ZET - 26%
Program I - 17%
Według badań to właśnie radio RMF FM cieszy się największym zaufaniem wśród Polaków. Ankietowani uważają je za bardziej wiarygodne niż telewizję i prasę, a także takie instytucje jak wojsko, policja czy Kościół.
W kategorii „stacja telewizyjna” TVN otrzymała 52% głosów, wyprzedzając TVP 2 (18%) i Polsat (15%).
Spośród lokalnych marek Polacy największym zaufaniem obdarzyli jeszcze marki: Winary, Knorr, Dr.Oetker, Wedel, Żywiec Zdrój, Herbapol, Era GSM i Domestos.
Dołącz do dyskusji: The Most Trusted Brand 2005