„The New York Times” zapowiada serwis Watching z treściami wideo
Dziennik „The New York Times” planuje na lato 2016 roku uruchomienie własnego serwisu z treściami wideo. Ma być on przewodnikiem dla internautów pozwalającym im dotrzeć do najbardziej wartościowych filmów i transmisji wybranych przez ekspertów i dziennikarzy.
Plany uruchomienia nowej platformy internetowej z segmentu wideo „NYT” potwierdził serwisowi Digiday.
Według ujawnionych informacji w lecie br. (dokładna data nie jest znana) dziennik udostępni internautom stronę o nazwie Watching, na której mają znaleźć się głównie materiały filmowe.
„NYT” podkreśla, że nie chodzi tutaj o zamieszczanie w jednym miejscu przypadkowych treści wideo, ale o pomoc użytkownikom w wybraniu tych newsowych materiałów, które są najcenniejsze i najbardziej wartościowe w ogromnej liczbie przekazu wideo obecnego dzisiaj w internecie.
Specjalny zespół stworzony przez „NYT” będzie zamieszczał na Watching wytypowane filmy oraz transmisje w streamingu, a także opatrywał je własnymi omówieniami i komentarzami. W rozmowie z Digiday Ben French, wiceprezes NYT Beta podkreśla, że takie rozwiązanie zapewni internautom nie tylko dostęp do wartych obejrzenia przekazów, ale także uzyskania dodatkowych informacji od dziennikarzy gazety. Użytkownicy dzięki dostępnym w serwisie narzędziom będą mogli w dogodny dla siebie sposób filtrować treści wideo.
W 2015 roku „The New York Times” zanotował 1,58 mld dolarów przychodów, a dochód netto wyniósł 63 mln dolarów.
Dołącz do dyskusji: „The New York Times” zapowiada serwis Watching z treściami wideo