SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“The Voice of Poland”: słaby start, ale widownia rośnie

Nadawany w TVP 2 program “The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ma mniej widzów niż osiągają emitowane w tym samym paśmie propozycje TVN i TVP 1. Wygrywa on jednak z Polsatem, a widownia show rośnie.

Średnio sześć pierwszych odcinków “The Voice of Poland” obejrzało 2,18 mln widzów, co przełożyło się na 16,30 proc. udziału w grupie + i 14,87 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Oglądalność programu idzie jednak do góry. Pierwsze dwa wydania talent-show zgromadziły 1,96 mln oglądających, a dwa ostatnie - 2,38 mln.

Mimo słabych wyników formatu są one i tak lepsze niż te, które TVP 2 osiągała rok wcześniej w tym samym paśmie emisji. Miała one wtedy 2 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 14,72 proc. i 11,72 proc.

Dwójka w paśmie emisji “The Voice of Poland” zajmuje trzecie miejsce pod względem udziału w rynku. Liderem jest TVN, nadający w tym czasie “Mam talent!” i początek filmu fabularnego, co daje tej stacji 22,83 proc. udziału w grupie 4+ i 25,93 proc. w 16-49. Drugie miejsce zajmuje TVP 1, nadająca wówczas filmy (18,87 proc. i 16,47 proc.). Gorzej od TVP 2 wypada natomiast Polsat z udziałami na poziomie 11,05 proc. i 12,17 proc.(także nadaje wtedy filmy).

>>> Dwójka broni udziału Nergala w swoim show (przeczytaj cały list)

“The Voice of Poland” nadawany jest równolegle z TVP 2 na antenie kanału TVP HD. Po sześciu odcinkach widownia programu w tej stacji wyniosła 118 tys. widzów, co dało 0,88 proc. udziału w 4+ i 1,20 proc. w 16-49.

Dane telemetryczne pokazują, że talent-show śledzą głównie kobiety, osoby w średnim wieku i starsi oraz mieszkańcy wsi i małych miast.

>>> Szef Rady Etyki Mediów: filozofia życiowa Nergela nie godzi w misyjność TVP

W programie “The Voice of Poland” poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista, na którego czeka międzynarodowy kontrakt płytowy. Jurorami-trenerami w show są  Kayah, Ania Dąbrowska , Andrzej Piaseczny i Adam “Nergal” Darsku. Format prowadzi Hubert Urbański, a za jego produkcję odpowiada Rochstar.


Widownia “The Voice of Poland” odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL Wszyscy 4+ 16-49
Date Start Koniec AMR SHR % SHR %
03-09-2011 20:00 20:44 1 836 752 14,90% 13,33%
03-09-2011 21:05 21:51 2 070 512 15,58% 12,78%
Średnia 1 955 706 15,26% 13,02%
10-09-2011 20:00 20:47 2 229 883 16,58% 15,88%
10-09-2011 21:07 21:55 2 138 165 15,45% 14,15%
Średnia 2 184 210 16,01% 14,97%
17-09-2011 20:00 20:47 2 200 583 16,35% 16,03%
17-09-2011 21:04 21:56 2 536 994 18,48% 16,45%
Średnia 2 377 829 17,48% 16,26%
Średnia z całości 2 179 074 16,30% 14,87%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 051 670 22,83% 25,93%
TVP 1 2 522 149 18,87% 16,47%
TVP 2 - Voice of Poland 2 179 074 16,30% 14,87%
Polsat 1 476 498 11,05% 12,17%


Profil widowni “The Voice of Poland”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,86% 74
Kobiety 64,14% 124
Wiek  4-9 1,86% 31
 10-15 5,08% 75
16 - 19 2,90% 52
20 - 24 3,59% 46
25 - 29 6,54% 73
30 - 34 6,65% 80
35 - 39 8,20% 111
40 - 44 4,63% 72
45 - 49 5,47% 80
50 - 54 12,95% 161
55 - 59 12,85% 166
60+ 29,28% 145
Wlk. miasta Wieś 45,12% 115
< 50 tys. 26,03% 108
50-100 tys. 7,31% 85
100-200 tys. 7,57% 94
> 200 tys. 13,96% 69
Zawód Top management 8,59% 99
Pracownicy średniego szczebla 14,48% 96
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,18% 96
Emeryci 38,92% 152
Inni 18,83% 61
Wykształcenie Podstawowe 48,57% 108
Średnie 30,80% 104
Wyższe 13,69% 109
Inne 6,94% 55


 

Dołącz do dyskusji: “The Voice of Poland”: słaby start, ale widownia rośnie

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kriswas
Z reguły nie oglądam te MuppetSHOWy, a w szczególności TVNowskie formatografy mózgu. Zdarzyło mi się obejrzeć ostatni / od połowy / odcinek The VoP i pragnę stwierdzić, że jeżeli chodzi o poziom muzyczny reprezentowany przez uczestników oraz samą formułe programu, to nie można narzekać. Poziom jest naprawdę wysoki i bez reklam, co najważniejsze. Również celebryci nie powodują przyspieszonej perystaltyki jelit, a to już bardzo dobrze trzeba ocenić. Polecam zdecydowanie.
0 0
odpowiedź
User
ekspert
genialny program!!!

a darmowa reklama kleru i pisowskich dziennikarzy napędza ruch ;)
0 0
odpowiedź
User
kamil
Program fajny tylko nie pasuje mi tutaj ten stary dziad Urbanski
0 0
odpowiedź