SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„There's no feeling like doing” w reklamach Mountain Dew (wideo)

Marka napojów Mountain Dew rozpoczęła nową, globalną kampanię reklamową, w której zwraca uwagę na radość i euforię z robienia emocjonujących rzeczy. Jej bohaterem jest jeżdżący zawodowo na deskorolce Sean Malto. Kampanię przygotowała agencja BBDO z Nowego Jorku.

Marka napojów Mountain Dew rozpoczęła nową globalną kampanię reklamową pod hasłem „Fade Away”. Wykorzystuje w niej nowy slogan: „There's no feeling like doing”.

Ryan Collis, dyrektor marketingu Mountain Dew wyjaśnia, że w nowych reklamach chodzi o zwrócenie uwagi na uczucie radości, jakie wywołuje robienie emocjonujących rzeczy. Do stworzenia nowej komunikacji wykorzystano insight: co jest lepsze - siedzenie na kanapie i oglądanie np. skoków spadochronowych lub wspinaczki wysokogórskiej czy też ruszenie się z miejsca i samodzielne zrobienie czegoś? Szef marketingu Mountain Dew stwierdza, że odpowiedź zależy od tego, kogo zapytamy. Jednak większość zapytanych osób odpowie, że większą radość i większe emocje wywoła zrobienie czegoś ekscytującego. Takie jest właśnie przesłanie nowej globalnej kampanii Mountain Dew.

Bohaterem 30-sekundowego spotu jest zawodowy deskorolkowiec Sean Malto. W reklamie pokazano jak jeździ na deskorolce, aż nagle wykonuje na niej podskok nad samochodem. Ta scena pokazana jest w zwolnionym tempie. W tle słychać kojącą klasyczną muzykę. Collis tłumaczy, że właśnie w tym momencie marka daje czas widzowi na rozkoszowanie się radością, jaką daje ten wyczyn.

Kampania Mountain Dew z Seanem Malto prowadzona będzie na Snapchacie, Facebooku, Instagramie i Twitterze. Premiera spotu odbyła się na profilu Seana Malto na Facebooku. Marka będzie zachęcać użytkowników mediów społecznościowych do dzielenia się własnymi, podobnymi przeżyciami.

Ryan Collis zapowiada też, że wkrótce na rynku pojawią się nowe opakowania Mountain Dew. Charakterystyczny dla marki zielony kolor zostanie odświeżony, podobnie jak inne elementy graficzne na nim - po to żeby wizerunek marki był jeszcze bardziej dynamiczny.

Autorem kreacji kampanii jest agencja BBDO z Nowego Jorku.

Dołącz do dyskusji: „There's no feeling like doing” w reklamach Mountain Dew (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl