SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tic Tac wciąż w pamięci

Kampania Optimedia dla Ferrero

Systematyczne przypominanie o produkcie - to podstawowe zadanie nowej kampanii reklamowej realizowanej przez Optimedia dla marki Tic Tac. Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy. Wykorzystuje 15 sekundowy spot telewizyjny nadawany w stacjach ogólnopolskich. Jest to pierwszy projekt realizowany przez Optimedia dla Tic Tac po podpisaniu przez ten dom mediowy umowy z producentem. Tic Tac to marka należąca do koncernu Ferrero - producenta słodyczy posiadającego swoje oddziały w 30 krajach świata.

Kampania stanowi kontynuację poprzedniej, dlatego wykorzystano w niej 15 sekundowy skrót istniejącego już spotu. Emisję zaplanowano w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN i Polsacie.

"Tic Tac to znana marka i jednocześnie produkt używany w takim samym stopniu przez cały rok i różnorodnych konsumentów - młodszych i starszych, bardziej i mniej zamożnych. Z tego względu wymaga stałego i regularnego przypominania o jej istnieniu. Zwiększa to zauważalność marki wśród konkurencyjnych produktów" - powiedział Radosław Włoda z Optimedia i dodał: "Oprócz regularnego przypominania o produkcie ważne jest też, by przekaz dotarł do jak najszerszego kręgu osób. Dlatego wybraliśmy media dające największy możliwy zasięg."

Optimedia to jeden z najstarszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Od 1993 roku firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Oprócz Ferrero klientami Optimedia są lub były takie firmy, jak: L'Oreal, Bank Pekao S.A., Grupa Żywiec, CANAL+/CYFRA+, British Airways, OBI, Generali, Renault, PKN Orlen, Whirlpool, Hewlett Packard, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Syrena Entertainment Group.

Optimedia to także globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.

Dołącz do dyskusji: Tic Tac wciąż w pamięci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl