SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami

TikTok zaprezentował nową platformę, która ma łączyć reklamodawców z najlepszymi twórcami, którzy następnie pomogą w personalizacji treści, by poprawić skuteczność reklam.

Reklamodawcy najpierw prześlą brief, aby poinformować potencjalnych partnerów o swoich potrzebach w zakresie treści. Następnie z listy wyselekcjonowanej pod kątem platformy wybiorą partnera kreatywnego, który najbardziej im odpowiada.

Stamtąd reklamodawcy mogą zarządzać swoim projektem bezpośrednio na platformie, zapraszając współpracowników, przesyłając opinie, uruchamiając kampanie i przeglądając statystyki dotyczące wydajności.

Na koniec załadują ostateczną kreację do TikTok Ads Manager i uruchomią kampanię.

Dostawcy kreacji, którym przypisano projekt, otrzymają powiadomienie e-mail z możliwością zaakceptowania.

Stamtąd mogą omówić brief z klientem, zaprosić swoich kolegów do współpracy i przesłać kreatywne koncepcje i wyniki na platformę. Po uruchomieniu kampanii reklamodawcy mogą zapraszać twórców do przeglądania danych o skuteczności.

Pierwsza faza Creative Exchange jest dostępna dla wybranej grupy reklamodawców, ale inni mogą zapisać się na „pakiet pilotażowy”, który jest bezpłatny i obejmuje różnorodne oferty – w tym dwie koncepcje kreatywne, muzykę wyselekcjonowaną, sesje 

TikTok poszukuje reklamodawców w Ameryce Północnej i Europie, którzy planują rozpocząć kampanie w okresie listopad-grudzień 2021 r.

Dołącz do dyskusji: TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl