TNS OBOP oficjalnym partnerem Produktu Roku
TNS OBOP został oficjalnym partnerem firmy Produkt Roku Polska Sp. z o.o., która co roku będzie przeprowadzać zakrojone na wielką skalę badanie opinii konsumentów na temat innowacji i nowości na rynku FMCG
Celem badania będzie wyłonienie Produktów Roku w poszczególnych kategoriach.
TNS OBOP będzie odpowiedzialny za realizację badania, w ramach którego stworzony zostanie ekskluzywny panel ok. 6 tys. respondentów (3 tys. gospodarstw domowych) głosujących na produkty zgłoszone do badania. Zwycięzca w danej kategorii otrzyma tytuł "PRODUKT ROKU. WYBÓR KONSUMENTÓW" oraz prawo do posługiwania się tym logo w reklamach, na opakowaniach oraz we wszystkich działaniach promocyjnych dotyczących zwycięskiego produktu.
Podzielone na kategorie produkty, respondenci będą oceniać na podstawie broszur z kolorowymi fotografiami i krótkimi opisami (dostarczone przez zgłaszających). Wśród ocenianych atrybutów znajdą się m.in. atrakcyjność produktów oraz zadowolenie z ich użytkowania. Na samodzielne wypełnienie ankiety, paneliści będą mieli tydzień. Ten czas pozwoli im m.in. na zakup oraz zapoznanie się z produktami opisanymi w ankiecie.
Do udziału w projekcie może zgłosić się każdy producent lub dystrybutor dóbr szybkozbywalnych (FMCG), który pomiędzy 1 lipca 2003 a 30 września 2004 wprowadził na polski rynek własny, oryginalny produkt lub w wyżej wymienionym okresie w sposób wyraźny ulepszył produkt funkcjonujący już na rynku bądź go zmodyfikował.
Analogiczne badania, realizowane według tej samej metody, z powodzeniem prowadzone są już we Francji (75% produktów w tym kraju nagrodzonych godłem Produkt Roku pozostaje na rynku ponad 10 lat!), Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Czechach i na Węgrzech. W przyszłym roku projekt zostanie uruchomiony również w Portugalii, Niemczech, we Włoszech, w krajach Beneluxu, w Izraelu oraz prawdopodobnie w USA.
Dołącz do dyskusji: TNS OBOP oficjalnym partnerem Produktu Roku