SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,75 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazuje w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 14 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych premierowych odcinków produkcji (pokazanych do 11 kwietnia) wyniosła 1,75 mln widzów. Przełożyło się to na 12,53 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.

Dla porównania, pierwszy trzy odcinki drugiego sezonu „To był rok!” emitowane w TVP1 wiosną ub.r. w tym samym paśmie (tj. od 15 do 29 marca) oglądało średnio 1,86 mln osób (odpowiednio 12,04 proc., 8,34 proc. i 9,69 proc. udziału). Cykl stracił 110 tys. widzów.

Jedynka w paśmie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który pokazuje gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtuje się na poziomie 11,77 proc. Dalsze lokaty zajmują: TVN („MasterChef Junior”; 5,53 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,45 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest wiceliderem.

Program prowadzi Tomasz Kammel

„To był rok!” to widowisko muzyczne, w którym dwie drużyny rywalizują w różnych konkurencjach, w których uczestnicy odpowiedzą na pytania dotyczące ówczesnej popkultury, obyczajów życia codziennego, mody, sportu, motoryzacji, zabawek czy staromodnych gadżetów. Każdy odcinek jest poświęcony innemu okresowi z przeszłości - od lat 60. ubiegłego wieku do początku wieku XXI.

Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny. Program prowadzi Tomasz Kammel.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,75 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gośc
błąd WM bo to był rok ogląda 2.36 mld widzów a nie 1.75 mld widzów to duza pomyłka bo oficjalnym wynikiem program to był rok to 2.36 mld widzów nie zmienia to faktu ze to by rok jest liderem oglądalności brawo
0 0
odpowiedź
User
Karolina
Widać że nostalgiczna rozrywka ma się dobrze
0 0
odpowiedź
User
Ktc
Koszmar. Tylko telewizja ktora nie musi zarabiać obsadza w muzycznym programie troje ludzi nie potrafiących spiewać. Kammel ma fatalny głos i zerowe zdolnosci muzyczne i wcale nie jest smieszne jak recytuje zamiast spiewac, to jest irytujace. Wolny jest dziennikarzem informacji i tam powinien pozostac, chociaż ten to przynajmniej linie melodyczną słyszy. Krzan nawet spiewa, ale za to jest mlodziutka i glupiutka i nie wnosi zadnej wartosci do programu. Mamy tylu zdolnych aktorow/kabareciarzy ktorzy spiewaja. Po co znowu te same twarze i to jeszcze kompletnie bez potrzebnych talentow. Tomkowie Kammel i Wolny powinnisie wstydzic przyjecia tej propozycji. Nie na tym polega kariera aby brać wszystko. Zaden z panow nie jest z natury smieszkiem, spontaniczny itp wiec tylko krzywde soboe zrobiliscie.
0 0
odpowiedź