Mała widownia nowego programu Marka Sierockiego w TVP2
Średnio 175 tys. widzów oglądało emitowane na antenie TVP2 pierwsze trzy odcinki programu Marka Sierockiego „To jest grane!”- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia trzech pierwszych odcinków programu „To jest grane!” emitowanych w piątki o 21.55 w TVP2 wyniosła 175 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 1,69 proc. w gronie wszystkich widzów, 1,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek (z 8 marca), który śledziło 205 tys. osób.
Większą oglądalność miały powtórki programu emitowane w soboty o 11.30 – średnio oglądało je 216 tys. widzów, co przełożyło się na 3,8 proc. udziału w gronie wszystkich widzów.
Nowy program Sierockiego w Dwójce
Marek Sierocki prezentuje w „To jest grane!” listy przebojów z Polski, Hiszpanii, Włoch czy Francji. Oprócz tego pokazywane są nowe teledyski, płyty. W każdym wydaniu, w ramach kartki z kalendarza, gospodarz przypomni widzom dawne przeboje.
Nowe kierownictwo „Teleexpressu” zakończyło współpracę z Markiem Sierockim pod koniec ubiegłego roku. Nowym prowadzącym kącika muzycznego w programie został dziennikarz muzyczny Mateusz Jędraś.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 7,3 proc.
Dołącz do dyskusji: Mała widownia nowego programu Marka Sierockiego w TVP2