„Together I am strong” w kampanii Zalando przygotowanej zdalnie (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy Zalando zaczął kampanię pod hasłem „Together I am strong” pokazującą osoby ćwiczące w domach. Akcja została przygotowana w trybie zdalnym.
W kampanii pokazywanych jest 11 osób, które mimo izolacji społecznej z powodu epidemii nie zrezygnowały z aktywności fizycznej i ćwiczą w domach, wykorzystując do tego niestandardowe przedmioty: butelki wody jako ciężarki, ramę drzwi jako drążek, a dywan jako mata do jogi.
Bohaterami akcji są m.in. nauczycielka jogi Steph Cusack, która łączy się z uczniami na zajęcia online na platformie Zoom, Phillip Pratt, który wykorzystuje do treningu z obciążeniem swój wózek inwalidzki, oraz olimpijski sztangista Max Lang, prezentujący kreatywne pomysły na ćwiczenia w czterech ścianach.
Akcja została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Kolle Rebbe z Hamburga, spot wyreżyserowała Stefanie Soho. Kampanię przygotowano w całości w trybie zdalnym.
Reklama będzie emitowana w telewizji od 1 maja, kampania obejmuje też media społecznościowe.
W 2019 roku platforma sprzedażowa Zalando zwiększyła przychody rok do roku o 20,3 procent. Skorygowany zysk operacyjny wzrósł w skali roku o 3,5 procent do kwoty 224,9 mln euro, zaś wpływy spółki po raz pierwszy w historii były wyższe na zewnętrznych rynkach niż w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
Dołącz do dyskusji: „Together I am strong” w kampanii Zalando przygotowanej zdalnie (wideo)