TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja
Ruszyła internetowa kampania promująca dostęp do podcastów premium radia TOK FM. Wykorzystano w niej spot nagrodzony Grand Prix w konkursie Timecode Akcja Animacja, autorstwa Bartosza Trojanowskiego.
Kampania jest prowadzona m.in. w kanałach własnych radia - na profilach na Facebooku i Instagramie oraz na kanale na platformie YouTube.
- Animacja autorstwa Bartosza Trojanowskiego w lekki, kreatywny sposób oddaje charakter i zalety dostępu do treści premium oferowanych przez Radio TOK FM. Jest też kolejnym dowodem na to, że krótkie animowane formy doskonale sprawdzają się w komunikacji marketingowej, szczególnie w social mediach - powiedział Tomasz Dławichowski, managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizatora konkursu.
Timecode Akcja Animacja to konkurs nagradzający najlepszych młodych twórców animacji i motion designerów. Organizatorem konkursu jest studio produkcyjne Timecode Film Production. W jury zasiadają przedstawiciele agencji reklamowych, reżyserzy, producenci i przedstawiciele klientów.
Laureat tegorocznej edycji konkursu Akcja Animacja, Bartosz Trojanowski, jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie.
Już 15,5 tys. internautów płaci za podcasty Radia TOK FM
Firma nie informuje, ile wyniosły łączne przychody ze sprzedaży tej oferty ani ile średnio płacił za nią każdy użytkownik
Oferta podcastów składa się z trzech pakietów: pierwszy obejmuje dostęp tylko w serwisie, drugi - w serwisie i aplikacji mobilnej na jednym urządzeniu, a trzeci - na stronie i w aplikacji na czterech urządzeniach. Przy wykupieniu na miesiąc pakiety kosztują odpowiednio 14,90 zł, 19,90 zł i 29,90 zł, przy wykupie na kwartał - 12 zł, 17 zł i 24 zł, a przy zakupie na 12 miesięcy - 10 zł, 14 zł i 19 zł.
W zaprezentowanej w połowie ub.r. strategii na najbliższe lata Agora planuje, że do 2022 roku za podcasty TOK FM będzie płacić 30 tys. użytkowników. We wrześniu ub.r. w ofercie pojawiły się codziennie cykle, które są publikowane tylko w internecie.
Według badania Radio Track od listopada ub.r. do stycznia br. TOK FM miało 2,1 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 2,2 proc. rok wcześniej. Natomiast serwis internetowy stacji w styczniu br. zanotował 1,56 mln realnych użytkowników i 4,71 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: TOK FM promuje podcasty spotem nagrodzonym w konkursie Timecode Akcja Animacja