Tomasz Frankowski w piłkarskiej kampanii Kubusia
Tomasz Frankowski, piłkarz reprezentacji Polski, jest bohaterem piłkarskiej kampanii Kubusia przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi.
Spot reklamowy z udziałem piłkarza będzie emitowany w stacjach telewizyjnych. „W spocie odwołujemy się do wyobraźni dziecka, w której wszystko jest możliwe - również to, że każde z nich może grać w drużynie z samym Tomkiem Frankowskim” – mówi o pomyśle kreatywnym Jacek Praszałek z Saatchi & Saatchi.
Celem kampanii jest poinformowanie o rozpoczynającej się piłkarskiej promocji marki Kubuś mającej związek ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata i zachęcenie do wzięcia w niej udziału. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych oraz podkreślać nowoczesny, sportowy charakter marki.
Motywem przewodnim promocji jest piłkarska gra nakrętkowa. Na nakrętkach szklanych butelek Kubusia umieszczono grafiki z 14 flagami państw biorących udział w Mistrzostwach. Pod etykietami opakowań Kubusia Play znajdują się naklejki posiadające specjalne moce do wykorzystania w rozgrywkach. Dzieci kolekcjonując nakrętki i naklejki z promocyjnych opakowań Kubusia będą mogły rozgrywać z przyjaciółmi własne Mistrzostwa.
W ramach promocji powstanie sportowa część serwisu http://www.kubus.pl/, na której poza pełnymi informacjami dotyczącymi przebiegu Mistrzostw, konsumenci znajdą również wirtualną grę nakrętkową, w której będą mogli wygrać koszulki i piłki z podpisem Tomasza Frankowskiego.
Planowaniem i zakupem mediów kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Frankowski w piłkarskiej kampanii Kubusia