SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia – obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.

Netia rozpoczęła drugą odsłonę „hipnotyzującej” promocji, w której pakiet internetu i telefonu przez pół roku kosztuje 2 zł miesięcznie, natomiast sam dostęp do internetu – 1 zł do 3 miesięcy. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot występuje jako hipnotyzer. Taka akcja była już prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat). Ponowne wykorzystywane tej oferty i reklam Netia uzasadnia ich świetnymi wynikami sprzedażowymi rok temu.


Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 6 września w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasie (tytuły ogólnopolskie) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planownie I zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
torpedo
To dobrze że odgrzebuja stare reklamy w ramach oszczędności na marketingu...mama nadzieję że te oszczędzone pieniądze przeznaczą na polepszenie swojej marnej obsługi telefonicznej i większą ilość techników... bo to co jest teraz to...pełna amatorka, jak się zepsuje coś...to już kiła i mogiła.
odpowiedź