Toshiba chce odzyskać udziały na rynku sprzedaży laptopów
Toshiba postawiła sobie cel uzyskania 15 procent udziałów naświatowym rynku sprzedaży laptopów w roku 2010.
Firma chce to osiągnąć poprzez skoncentrowanie się na rynkachrozwijających się, takich jak Chiny, Wietnam i Tajlandia, w którychsprzedaż laptopów cały czas rośnie w tempie dwucyfrowym - informujeserwis DigiTimes.
Większość czołowych producentów czeka obecnie z premierą swoichnajnowszych modeli laptopów na oficjalne wprowadzenie na rynekprzez firmę Intel platformy Centrino 2 (Montevina). TymczasemToshiba jako jedyna wciąż udostępnia nowe urządzenia oparte naplatformie Santa Rosa Refresh z ekranami o przekątnej 13-15cali.
Toshiba ma sporo do nadrobienia na światowym rynku sprzedażylaptopów. Z ostatnich danych firmy badawczej iSuupli wynika, że w Ikwartale bieżącego roku firma miała na nim tylko 4,4 procentaudziałów.
źródło: DigiTimes
Dołącz do dyskusji: Toshiba chce odzyskać udziały na rynku sprzedaży laptopów