Totalizator Sportowy wybiera agencje interaktywne do współpracy
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na wybór agencji do obsługi w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nimi pracować przez 2 lata.
Przedmiotem przetargu Totalizatora jest wybór maksymalnie 5 agencji interaktywnych świadczących usługi z zakresu marketingu internetowego dotyczące produktów/marek Totalizatora Sportowego.
Agencje te zajmą się m.in. opracowaniem, nadzorem i egzekucją strategii komunikacji głównie dla marki Lotto,opracowaniem i produkcją materiałów promujących produkty/marki spółki w internecie (reklamy internetowe, teksty reklamowe, strony www, materiały wideo, itp). Będą też odpowiedzialne za niestandardowe działania internetowe typu chatboty, filtry AR czy aplikacje mobilne oraz planowanie i zakup mediów w obszarze internetu (w tym performance marketing).
Umowa z wybranymi agencjami zostanie zawarta na okres 2 lat. Spółka nie wyklucza możliwości jej przedłużenia.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 22 lutego br.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy wybiera agencje interaktywne do współpracy