Toyota Land Cruiser w natarciu
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową, promującą samochody terenowe marki Toyota Land Cruiser
Zadaniem kampanii reklamowej, przygotowanej przez agencję Saatchi & Saatchi, jest wzmocnienie wizerunku Toyoty Land Cruiser w Polsce, jako samochodu, cieszącego się opinią niezawodnego auta terenowego.
Badania konsumenckie potwierdziły, że potencjalni klienci wyraźnie dzielą samochody 4 x 4 na "prawdziwe" (w tej grupie umieszczano Land Cruisera) i "pseudoterenowe bulwarówki", służące raczej do pokazania się na mieście. Kampania przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi skierowana jest do tych, którzy - decydując się na samochód terenowy - bez wahania wybierają pierwszą opcję. Są to mężczyźni w wieku 35-60 lat o bardzo wysokich dochodach, mieszkańcy miast, którzy jeżdżenie klasyczną limuzyną uznają za nudne i nie pasujące do ich aktywnego trybu życia.
Motywem przewodnim kampanii, będącej kontynuacją działań reklamowych rozpoczętych w zeszłym roku, jest hasło "Miejsca, gdzie docierają nieliczni". Trzy layouty prasowe, wykorzystane w tegorocznej kampanii, przygotowane zostały przez Saatchi & Saatchi Poland. Przedstawiają one różne, bardzo egzotyczne miejsca kuli ziemskiej i autostopowiczów, trzymających charakterystyczne plansze z nazwą miejsca, do którego chcieliby się dostać - przy czym zawieźć ich tam może tylko Toyota Land Cruiser.
Dodatkowo agencja Saatchi & Saatchi będzie dystrybuowała plakaty z layoutami kampanii prasowej wśród dealerów samochodów.
Kampania pojawi się w tytułach prasowych, takich jak: Puls Biznesu, Golf&Life.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Zenith Media.
Dołącz do dyskusji: Toyota Land Cruiser w natarciu