TP najcenniejszą marką w Polsce
Telekomunikacja Polska po raz drugi z rzędu została uznana zanajbardziej wartościową polską markę w "Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 2005" .
W ocenie specjalistów marka TP jest warta ponad 3,2 miliarda złotych. - Marka jest uznawana za istotę współczesnej konkurencji. Dlatego zwycięstwo w rankingu najcenniejszych polskich marek jest dla TP najwyższym prestiżem, a jednocześnie zobowiązaniem do stałego podnoszenia jakości i wiarygodności - uważa
Marek Hancke, Dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej.
TP jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce. Wśród firm telekomunikacyjnych jako pierwszą wymienia ją 57 proc. Polaków. Spontaniczną znajomość marki TP deklaruje 97 proc. badanych, a wspomaganą 100 proc., wynika z badań SMG/KRC.
Ranking najcenniejszych polskich marek zorganizowała redakcja dziennika "Rzeczpospolita" oraz firma doradcza Ernst&Young we współpracy z ACNielsen. Przewodniczącym kapituły konkursu był prof. Jerzy Hausner.
Według twórców rankingu łączna wartość 180 najcenniejszych polskichmarek wynosi obecnie 26,1 miliarda złotych. Poza TP (3,2 mld zł) wtrójce najcenniejszych polskich marek znalazły się Orlen (1,9 mld zł) i Era (1,4 mld zł).
Dołącz do dyskusji: TP najcenniejszą marką w Polsce