Trójmiejska „Gazeta Wyborcza” partnerem Euro 2012
“Gazeta Wyborcza Trójmiasto” (Agora SA) została oficjalnym partnerem medialnym UEFA Euro 2012 w Gdańsku. Umowa między miastem a “Gazetą” została podpisana 6 września br. Celem współpracy jest popularyzowanie wydarzeń sportowych, kulturalnych i społecznych w ramach organizacji Euro 2012.
Jak podano w komunikacie, „Gazeta Wyborcza Trójmiasto” jako oficjalna Firma Wspierająca Miasto Gospodarza będzie dostarczać codziennie najświeższe informacje związane z imprezą - ma jej łamach znajdą się wiadomości o przygotowaniach miasta do rozgrywek, idei wolontariatu i fair play. Dziennik jako jedyny tytuł prasowy będzie też obecna w Oficjalnej Strefie Kibica, w której przewidziano miejsce dla 30 000 osób.
Media Agory mocno angażują się w tematykę związaną z Euro 2012. Do tej pory powstały dwa cykle specjalne „500 dni do Euro 2012” i „365 dni do Euro 2012” obecne w „Gazecie Wyborczej”, „Metrze”, na Sport.pl i w Radiu TOK FM. W lipcu 2011 r. zakończył się specjalny projekt „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl, angażujący lokalne redakcje – "Misja 21", z którego można było się dowiedzieć, jak postrzegają Polskę i przygotowania do Euro 2012 obcokrajowcy. W internecie działają też specjalne serwisy dedykowane Euro 2012 - www.sport.pl/euro2012 i Euro2012.Gazeta.pl.
Dołącz do dyskusji: Trójmiejska „Gazeta Wyborcza” partnerem Euro 2012