Trójwymiarowa CyberMycha
Rekordowe wyniki czerwcowego numeru CyberMychy
Wprowadzona od wydania czerwcowego, nowa formuła miesięcznika CyberMycha - czasopisma o grach komputerowych dla dzieci w wieku 6-12 lat - spodobała się czytelnikom. Zmiany, jakie miały miejsce w szacie graficznej, sposobie pakowania a także strukturze działów pisma przyczyniły się do wzrostu sprzedaży i popularności magazynu. Numer czerwcowy zanotował o 30% większą sprzedaż w stosunku do majowej edycji. Jednocześnie osiągnął najlepszy wynik w tym roku. CyberMycha stała się pismem lepiej docierającym do młodego czytelnika. Strony zyskały więcej kolorów, odświeżono makietę czasopisma, ponadto powiększono czcionkę tekstu. Od czerwca każdy numer jest foliowany, co pozwala na lepszą ekspozycję płyty CD bez konieczności rezerwacji dodatkowego miejsca na okładce pisma.
Tymczasem od sierpniowego numeru został zmieniony wizerunek głównego bohatera miesięcznika CyberMycha.
- Nowy trójwymiarowy "gryzoń" towarzyszy czytelnikom w poznawaniu gier i programów komputerowych oraz wspólnie z nimi bawi się na łamach magazynu - śmieje się z nadesłanych przez dzieci dowcipów, bierze wraz z nimi udział w konkursach rysunkowych, głowi się nad zagadkami, rebusami i krzyżówkami. CyberMycha to wyrazista postać o głowie w kształcie myszki komputerowej - zabawna, sprytna, zaradna i przyjazna. Autorem trójwymiarowego modelu CyberMychy jest 28-letni grafik Łukasz Czyczyło. Jego projekt powstał na bazie szkicu rysowniczki Donaty Goleń - informuje nadawca.
Miesięcznik ukazuje się na polskim rynku nakładem EGMONT Polska od ponad trzech lat; wydawany jest również w czeskiej wersji językowej.
Dołącz do dyskusji: Trójwymiarowa CyberMycha