Trud życia codziennego w reklamie IKEA (wideo)
IKEA w nowej kampanii zamiast obrazków idealnego, wesołego życia serwuje widzom wizerunek smutnej, złej i przytłoczonej codziennym trudem kobiety. Za kreację reklam odpowiada agencja Akestam Holst.
Głównym elementem kampanii szwedzkiej firmy jest trwający minutę film pod hasłem „Enough”. Pokazano w nim wracającą do domu po pracy, z ciężkimi torbami kobietę. Gdy wchodzi do mieszkania widzi ogromny bałagan i swoje dzieci, zajęte sobą, komputerami itp.
Wściekła kobieta rzuca torby na podłogę, zakupy wysypują się z nich, a ona sama trzaskając drzwiami wychodzi z mieszkania.
Gdy tak rozmyśla, jej dzieci zbierają zakupy z podłogi, zaczynają robić porządki, zmywać naczynia, sprzątać. Spot kończy się słowami: „Where life happens”.
Ta kampania jest już kolejną, w której IKEA zamiast wyidealizowanego życia pokazuje zwykłą codzienność i szarą rzeczywistość. Jesienią ub.r. w ramach cyklu „Where life happens” emitowano spot, którego przewodnim motywem była historia chłopca żyjącego w dwóch domach po rozwodzie rodziców.
Autorem kreacji reklam jest agencja Akestam Holst.
Dołącz do dyskusji: Trud życia codziennego w reklamie IKEA (wideo)