Telewizja Puls będzie współpracować z domem mediowym Mediacore
Telewizja Puls podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową kanałów TV Puls i Puls 2.
W ramach współpracy Mediacore będzie m.in. opracowywać strategię komunikacji mediowej kanałów TV Puls, Puls 2, pasma Puls Kids oraz fundacji TV Puls „Pod Dębem”, odpowiadać za planowanie, zakup i realizację kampanii oraz niestandardowych działań pozamediowych. Umowa wchodzi w życie z początkiem sierpnia br.
Zobacz także: Sławomir z premierą nowej piosenki podczas „Wielkiej zabawy TV Puls w Mrągowie” (wideo)
Mediacore przejmuje działania od Arena Media
Wcześniej Telewizja Puls współpracowała z agencją mediową Arenia Media (Havas Media Group).
Mediacore to niezależny dom mediowy zapewniający swoim Klientom wszechstronną obsługę w zakresie komunikacji marketingowej wykorzystującej nowoczesne kanały komunikacji oraz klasyczne media ATL. Prowadzi działania dla klientów w Polsce oraz za granicą, do tej pory realizując kampanie na kilkunastu europejskich rynkach.
Do tej pory Mediacore pracował dla wielu ogólnopolskich i międzynarodowych marek, w tym liderów rynku z branży FMCG, wyposażenia wnętrz, motoryzacji, e-commerce oraz sektora finansowego.
TV Puls miała w czerwcu br. 3,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza wzrost o 0,61 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem w ub. r. Udział Puls 2 to z kolei 1,77 proc. Stacja zanotowała spadek o 20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Telewizja Puls to trzecia największa telewizja komercyjna w Polsce – nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów telewizyjnych TV Puls i Puls2 z wielogodzinnym pasmem dla dzieci i rodziców Puls Kids.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls będzie współpracować z domem mediowym Mediacore