TV Puls z nową oprawą, logo i kampanią (wideo)
Stacja TV Puls wraz z wprowadzeniem jesiennej ramówki zyska ową oprawę i odświeżone logo. Nowa oferta programowa wspierana będzie kampanią zewnętrzną pod hasłem „więcej niż rozrywka”, a na antenie emitowany będzie spot autopromocyjny.
Nowe logo TV Puls będzie mieć kształt taki sam jak dotychczas, ale w tego tle zamiast kolorów pomarańczowego i szarego pojawi się czerwień (na antenie tło loga pozostanie białe). W nowej oprawie pojawi się ruch wirowy, któremu podporządkowane będą wszystkie jej elementy, a logo będzie trójwymiarowe.
Projekt i realizację nowej oprawy identyfikacyjnej przygotowała pracownia Sadaj Studio. Na potrzeby oprawy stworzona została też nowa ścieżka dźwiękowa. Jej twórcą jest muzyk i kompozytor Piotr Remiszewski /Anaconda Productions.
Spot autopromocyjny TV Puls
Jesienną ramówkę TV Puls wspiera kampania reklamowa pod hasłem „więcej niż rozrywka!”. Jej celem jest utrwalenie w świadomości widzów wizerunku TV Puls jako stacji rozrywkowej oraz przybliżenie odbiorcom oferty programów rozrywkowych. Kampania obejmuje prasę (TV guide'y, magazyny kobiece), internet (Wp.pl i Onet) oraz radio (wybrane rozgłośnie Grupy Eurozet). Na antenie TV Puls emitowany będzie spot autopromocyjny.
Za opracowanie całościowej koncepcji nowej oprawy i wdrożenie projektu, a także kreacje i zaplanowanie mediów odpowiadał dział marketingu TV Puls pod kierunkiem Anny Górny.
Dołącz do dyskusji: TV Puls z nową oprawą, logo i kampanią (wideo)