TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”
Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”.
W okresie od 1 do 10 lipca 2014 roku średnia oglądalność Telewizji Republika wyniosła 4,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym NAM.
>>> Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na „Wprost” (wideo)
Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło główne wydanie serwisu informacyjnego „Dzisiaj”, które 9 lipca br. obejrzało 45 tys. osób. Na drugiej pozycji znalazł się pokazany 1 lipca publicystyczny program „Wolne głosy” z widownią na poziomie 32 tys. oglądających. Podium zamyka „Salonik polityczny” z 5 lipca - 19 tys. widzów.
Trzy topowe audycje na antenie Telewizji Republika
Program | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||||
DZISIAJ GLOWNE WYDANIE INFORMACJI | 09-07-2014 | 19:46 | 20:13 | 45 393 | 0,36% |
WOLNE GLOSY /PROG.PUBL.POL./ | 01-07-2014 | 20:21 | 22:01 | 31 722 | 0,23% |
SALONIK POLITYCZNY /PROG.PUBL.POL./ | 05-07-2014 | 13:26 | 13:54 | 19 340 | 0,31% |
TV Republika zajmuje siódme miejsce w zestawieniu oglądalności kanałów informacyjnych. Oznacza to, iż stacja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W okresie od 1 do 10 lipca br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,34 proc. Drugie miejsce należało do TVP Info (3,28 proc. udziału), a trzecie - do Polsatu News (1,13 proc.).
>>> 870 tys. zł wpływów i 3 mln zł kosztów TV Republika w I kwartale br.
Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 4+
Lp. | Program | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||
1 | TVN24 | 185 413 | 3,34% |
2 | TVP INFO | 182 386 | 3,28% |
3 | Polsat News | 62 954 | 1,13% |
… | |||
7 | TV Republika | 4 829 | 0,09% |
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Telewizja Republika jest przedostatnia. Również i tutaj liderem jest TVN24 (2,61 proc. udziału), a podium uzupełniają jeszcze takie stacje, jak: TVP Info (1,15 proc.) i Polsat News (1,01 proc.).
Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 16-49
Lp. | Program | Wszyscy 16-49 | |
AMR | SHR % | ||
1 | TVN24 | 57 529 | 2,61% |
2 | TVP INFO | 25 328 | 1,15% |
3 | Polsat News | 22 237 | 1,01% |
… | |||
6 | TV Republika | 1 755 | 0,08% |
Dołącz do dyskusji: TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”