SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”

Telewizję Republika w pierwszych dniach obecności w panelu Nielsen Audience Measurement oglądało średnio 9,7 tys. widzów. Stacja notuje najniższą oglądalność wśród wszystkich kanałów informacyjnych. Do tej pory najwięcej widzów zgromadziło główne wydanie serwisu „Dzisiaj”.

W okresie od 1 do 10 lipca 2014 roku średnia oglądalność Telewizji Republika wyniosła 4,8 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Kanał nadaje od maja ub.r., ale dopiero od początku lipca br. znajduje się w panelu telemetrycznym NAM.

>>> Jan Kulczyk chce przeprosin od TV Republika za informacje o naciskach na „Wprost” (wideo)

Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło główne wydanie serwisu informacyjnego „Dzisiaj”, które 9 lipca br. obejrzało 45 tys. osób. Na drugiej pozycji znalazł się pokazany 1 lipca publicystyczny program „Wolne głosy” z widownią na poziomie 32 tys. oglądających. Podium zamyka „Salonik polityczny” z 5 lipca - 19 tys. widzów.

Trzy topowe audycje na antenie Telewizji Republika

Program

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

DZISIAJ GLOWNE WYDANIE INFORMACJI

09-07-2014

19:46

20:13

45 393

0,36%

WOLNE GLOSY /PROG.PUBL.POL./

01-07-2014

20:21

22:01

31 722

0,23%

SALONIK POLITYCZNY /PROG.PUBL.POL./

05-07-2014

13:26

13:54

19 340

0,31%


TV Republika zajmuje siódme miejsce w zestawieniu oglądalności kanałów informacyjnych. Oznacza to, iż stacja przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W okresie od 1 do 10 lipca br. liderem wśród kanałów informacyjnych był TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,34 proc. Drugie miejsce należało do TVP Info (3,28 proc. udziału), a trzecie - do Polsatu News (1,13 proc.).

>>> 870 tys. zł wpływów i 3 mln zł kosztów TV Republika w I kwartale br.

Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 4+

Lp.

Program

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

1

TVN24

185 413

3,34%

2

TVP INFO

182 386

3,28%

3

Polsat News

62 954

1,13%

7

TV Republika

4 829

0,09%


Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Telewizja Republika jest przedostatnia. Również i tutaj liderem jest TVN24 (2,61 proc. udziału), a podium uzupełniają jeszcze takie stacje, jak: TVP Info (1,15 proc.) i Polsat News (1,01 proc.).

Oglądalność TV Republika na tle innych stacji newsowych w 16-49

Lp.

Program

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

1

TVN24

57 529

2,61%

2

TVP INFO

25 328

1,15%

3

Polsat News

22 237

1,01%

6

TV Republika

1 755

0,08%

Dołącz do dyskusji: TV Republika najsłabiej oglądanym kanałem informacyjnym. Hitem serwis „Dzisiaj”

36 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
spokojnie, powoli bedzie roslo;] dopiero zaczeli brac udzial w badaniu zobaczymy jak sie rozwinie sytuacja po kilku miesiacach wtedy bedzie mozna dopiero stwierdzic czy to staly wynik czy moze sukcesywnie rosnie? wiekszosc osob nie zna jeszcze tej stacji
odpowiedź
User
plusk
Nikt normalny nie ogląda tej pisowskiej stacji dla obłąkanych.
odpowiedź
User
politykier
Ojej jakże przykro że nikt nie chce oglądać tych lizusów prezesa
odpowiedź