TVN liderem 2006 roku
TVN odnotowała w 2006 r. największe wpływy reklamowe sposród wszystkich stacji telewizyjnych. MTV liderem kanałów tematycznych.
TVN zarobiła 2 034 243 520 zł, czyli o ponad 600 mln zł więcej niż w 2005 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 1 909 057 285 zł (200 milionów zł więcej niż w 2005 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła MTV Polska - wzrost z 97,3 mln zł do 157,4 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w 2006 roku 7 775 349 178 zł wobec 6 345 996 505 zł w 2005 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I-XII.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 7 775 349 178 zł |
TVN | 2 034 243 520 zł |
POLSAT | 1 909 057 285 zł |
TVP 1 | 1 335 679 461 zł |
TVP 2 | 1 029 740 845 zł |
TV 4 | 166 500 995 zł |
MTV | 157 355 492 zł |
TELE 5 | 143 193 809 zł |
TVN 24 | 125 955 388 zł |
TVN SIEDEM | 113 987 239 zł |
DISCOVERY CHANNEL | 82 826 005 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | I-XII.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: TV | 6 345 996 505 zł |
POLSAT | 1 706 612 148 zł |
TVN | 1 397 089 398 zł |
TVP 1 | 1 171 760 930 zł |
TVP 2 | 838 549 357 zł |
TV 4 | 191 321 484 zł |
TVN SIEDEM | 132 597 978 zł |
TELE 5 | 124 419 194 zł |
MTV | 97 296 911 zł |
TVN 24 | 73 368 401 zł |
TVP 3 | 71 475 517 zł |
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Podsumowanie wpływów reklamowych w 2006 roku:
Dołącz do dyskusji: TVN liderem 2006 roku