TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego
Wiosenna edycja programu Szymona Majewskiego miała większaoglądalność od wiosennej serii talk show Kuby Wojewódzkiego, ale zato uzyskała mniejsze wpływy reklamowe.
Średnia widownia emitowanej od 6 marca do 25 czerwca br.czwartej serii programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,11 mlnosób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dlaWirtualnemedia.pl. To nieco mniej niż wiosną zeszłego roku, gdydruga edycja, nadawana w TVN od 6 marca do 12 czerwca oglądana byłaprzez 3,24 mln widzów.
Odwrotnie jest z udziałami w rynku. Udziały TVN w czasiezakończonej właśnie serii programu ukształtowały się na poziomie24,09 proc. (23,23 proc. w grupie 16-49), zaś rok temu byłyminimalnie niższe i wynosiły 23,94 proc.
Mniejszą popularnością niż czwarta seria "SMS" cieszyła sięwiosenna edycja programu Kuby Wojewódzkiego, która przyciągałaprzed szklane ekrany średnio 2,63 mln osób przy udziałach w rynkuna poziomie 21,17 proc.
Wszyscy 4+ | 16 - 49 | |||
Date | AMR | AMR % | SHR % | SHR % |
25-06-2007 | 2 532 019 | 7,04% | 19,78% | 21,51% |
18-06-2007 | 2 979 885 | 8,28% | 23,99% | 23,58% |
11-06-2007 | 2 745 140 | 7,63% | 20,91% | 19,89% |
04-06-2007 | 3 666 762 | 10,19% | 26,33% | 26,36% |
28-05-2007 | 2 996 007 | 8,33% | 22,69% | 21,05% |
21-05-2007 | 3 172 170 | 8,82% | 25,08% | 23,11% |
14-05-2007 | 3 424 659 | 9,52% | 27,40% | 26,48% |
07-05-2007 | 3 290 729 | 9,15% | 25,63% | 23,37% |
30-04-2007 | 3 154 556 | 8,77% | 24,74% | 23,30% |
23-04-2007 | 3 081 378 | 8,56% | 24,67% | 26,27% |
16-04-2007 | 3 379 384 | 9,39% | 26,55% | 25,90% |
09-04-2007 | 2 153 301 | 5,98% | 18,12% | 16,70% |
02-04-2007 | 2 940 880 | 8,17% | 21,80% | 21,23% |
26-03-2007 | 3 703 950 | 10,29% | 27,96% | 25,19% |
19-03-2007 | 3 355 176 | 9,33% | 24,94% | 24,33% |
12-03-2007 | 3 063 442 | 8,51% | 23,83% | 23,57% |
05-03-2007 | 3 226 650 | 8,97% | 24,51% | 22,83% |
średnia | 3 110893 | 8,65% | 24,09% | 23,23% |
W czasie emisji "Szymon Majewski Show" telewizja TVN znajdowałasię na drugim miejscu pod względem ilości widzów. Najwięcej osób -3,83 mln - oglądało wtedy Polsat, emitujący filmy w ramach cyklu"Megahit". Na trzeciej pozycji znalazła się Dwójka (1,87 mln; m.in.seriale "Quo Vadis" i "Pogoda na piątek" oraz "Panorama"), zaś naczwartej - Jedynka (1,38 mln; głównie spektakle "TeatruTelewizji").
Wszyscy 4+ | |||
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
Polsat | 3 833 081 | 10,65% | 29,61% |
TVN | 3 110893 | 8,65% | 24,09% |
TVP2 | 1 872 096 | 5,20% | 14,46% |
TVP1 | 1 385 352 | 3,85% | 10,70% |
Z reklam nadawanych wokół zakończonej właśnie serii "SMS" TVNzarobił 16,65 mln zł, czyli o ponad 2 mln zł więcej niż ze spotówprzy wiosennej edycji z 2006 roku, ale trzeba zaznaczyć, że wtedyseria miała o 2 odcinki mniej(dane cennikowe netto, bezrabatów).
Dla porównania wydatki na reklamy wokół zakończonego w niedzielęsezonu "Kuby Wojewódzkiego" wyniosły 17,44 mln zł, show ten miałjednak więcej wydań niż "SMS".
Dane telemetryczne pokazują, że program Szymona Majewskiegooglądany był najchętniej przez kobiety, widzów powyżej 30. rokużycia, mieszkańców różnej wielkości miast oraz osoby zwykształceniem średnim i wyższym.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 78 | 37,86% |
Kobiety | 120 | 62,14% | |
Wiek | 4- 9 | 16 | 1,02% |
10- 15 | 66 | 5,19% | |
16 - 19 | 61 | 3,85% | |
20 - 24 | 53 | 4,68% | |
25 - 29 | 79 | 6,60% | |
30 - 34 | 113 | 8,57% | |
35 - 39 | 105 | 6,91% | |
40 - 44 | 101 | 6,86% | |
45 - 49 | 121 | 9,79% | |
50 - 54 | 163 | 13,42% | |
55 - 59 | 199 | 13,87% | |
60+ | 106 | 19,24% | |
Wlk.miasta | Wieś | 63 | 24,12% |
< 50 tys. | 107 | 25,74% | |
50-100 tys. | 114 | 10,09% | |
100-200 tys. | 150 | 12,01% | |
> 200 tys. | 136 | 28,04% | |
Zawód | Top management | 129 | 10,38% |
Pracownicy szczebla średniego | 152 | 18,27% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 86 | 16,48% | |
Emeryci | 129 | 33,76% | |
Inne | 61 | 21,11% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 89 | 40,64% |
Średnie | 125 | 37,15% | |
Wyższe | 149 | 16,00% | |
Inne | 44 | 6,21% |
Latem TVN emitować będzie powtórki wybranych wydań "SzymonMajewski Show", które pojawiać się będą we wtorki o 22.50 i wsoboty o 18.00. Nowa edycja programu ma wystartować wewrześniu.
Podobne informacje:
Dołącz do dyskusji: TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego