SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego

Wiosenna edycja programu Szymona Majewskiego miała większaoglądalność od wiosennej serii talk show Kuby Wojewódzkiego, ale zato uzyskała mniejsze wpływy reklamowe.

Średnia widownia emitowanej od 6 marca do 25 czerwca br.czwartej serii programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,11 mlnosób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dlaWirtualnemedia.pl. To nieco mniej niż wiosną zeszłego roku, gdydruga edycja, nadawana w TVN od 6 marca do 12 czerwca oglądana byłaprzez 3,24 mln widzów.

Odwrotnie jest z udziałami w rynku. Udziały TVN w czasiezakończonej właśnie serii programu ukształtowały się na poziomie24,09 proc. (23,23 proc. w grupie 16-49), zaś rok temu byłyminimalnie niższe i wynosiły 23,94 proc.

Mniejszą popularnością niż czwarta seria "SMS" cieszyła sięwiosenna edycja programu Kuby Wojewódzkiego, która przyciągałaprzed szklane ekrany średnio 2,63 mln osób przy udziałach w rynkuna poziomie 21,17 proc.

Wszyscy 4+

16 - 49
DateAMRAMR %SHR %SHR %
25-06-20072 532 0197,04%19,78%21,51%
18-06-20072 979 8858,28%23,99%23,58%
11-06-20072 745 1407,63%20,91%19,89%
04-06-20073 666 76210,19%26,33%26,36%
28-05-20072 996 0078,33%22,69%21,05%
21-05-20073 172 1708,82%25,08%23,11%
14-05-20073 424 6599,52%27,40%26,48%
07-05-20073 290 7299,15%25,63%23,37%
30-04-20073 154 5568,77%24,74%23,30%
23-04-20073 081 3788,56%24,67%26,27%
16-04-20073 379 3849,39%26,55%25,90%
09-04-20072 153 3015,98%18,12%16,70%
02-04-20072 940 8808,17%21,80%21,23%
26-03-20073 703 95010,29%27,96%25,19%
19-03-20073 355 1769,33%24,94%24,33%
12-03-20073 063 4428,51%23,83%23,57%
05-03-20073 226 6508,97%24,51%22,83%
średnia3 1108938,65%24,09%23,23%

W czasie emisji "Szymon Majewski Show" telewizja TVN znajdowałasię na drugim miejscu pod względem ilości widzów. Najwięcej osób -3,83 mln - oglądało wtedy Polsat, emitujący filmy w ramach cyklu"Megahit". Na trzeciej pozycji znalazła się Dwójka (1,87 mln; m.in.seriale "Quo Vadis" i "Pogoda na piątek" oraz "Panorama"), zaś naczwartej - Jedynka (1,38 mln; głównie spektakle "TeatruTelewizji").


Wszyscy 4+

StacjaAMRAMR %SHR %
Polsat3 833 08110,65%29,61%
TVN3 1108938,65%24,09%
TVP21 872 0965,20%14,46%
TVP11 385 3523,85%10,70%

Z reklam nadawanych wokół zakończonej właśnie serii "SMS" TVNzarobił 16,65 mln zł, czyli o ponad 2 mln zł więcej niż ze spotówprzy wiosennej edycji z 2006 roku, ale trzeba zaznaczyć, że wtedyseria miała o 2 odcinki mniej(dane cennikowe netto, bezrabatów).

Dla porównania wydatki na reklamy wokół zakończonego w niedzielęsezonu "Kuby Wojewódzkiego" wyniosły 17,44 mln zł, show ten miałjednak więcej wydań niż "SMS".

Dane telemetryczne pokazują, że program Szymona Majewskiegooglądany był najchętniej przez kobiety, widzów powyżej 30. rokużycia, mieszkańców różnej wielkości miast oraz osoby zwykształceniem średnim i wyższym.



AFFADH %
PłećMężczyźni7837,86%

Kobiety12062,14%
Wiek4- 9161,02%

10- 15665,19%

16 - 19613,85%

20 - 24534,68%

25 - 29796,60%

30 - 341138,57%

35 - 391056,91%

40 - 441016,86%

45 - 491219,79%

50 - 5416313,42%

55 - 5919913,87%

60+10619,24%
Wlk.miastaWieś6324,12%

< 50 tys.10725,74%

50-100 tys.11410,09%

100-200 tys.15012,01%

> 200 tys.13628,04%
ZawódTop management12910,38%

Pracownicy szczebla średniego15218,27%

Pracownicy fizyczni i rolnicy8616,48%

Emeryci12933,76%

Inne6121,11%
WykształceniePodstawowe8940,64%

Średnie12537,15%

Wyższe14916,00%

Inne446,21%

Latem TVN emitować będzie powtórki wybranych wydań "SzymonMajewski Show", które pojawiać się będą we wtorki o 22.50 i wsoboty o 18.00. Nowa edycja programu ma wystartować wewrześniu.

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: TVN: Majewski popularniejszy od Wojewódzkiego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl