TVN najbardziej godną zaufania marką telewizyjną
TVN otrzymała Złote i Kryształowe Godło dla marki najbardziej godnej zaufania wśród polskich stacji telewizyjnych. W badaniu obejmującym 16 krajów w Europie najlepsze pod tym względem okazały się Nokia i Nivea.
TVN otrzymała Złote Godło dla marki godnej zaufania w kategorii polskich stacji telewizyjnych w badaniu przeprowadzonym przez Reader's Digest. Stacja zdobyła również Kryształowe Godło, uzyskując najwyższą ocenę w kryteriach jakości, wartości w stosunku do ceny, silnego wizerunku i znajomości potrzeb klienta.
Wśród sieci komórkowych Złote Godło przypadło w Polsce Plusowi, a Kryształowe - Erze, a wśród firm internetowych statuetki zdobyły Neostrada TP i Allegro. Z kolei w kategorii telefonów komórkowych wyróżniono Nokię i Sony Ericssona, a z komputerów - Toshibę i LG.
Ogółem badanie European Trusted Brands 2009 w 32 kategoriach objęło 16 krajów w Europie. We wszystkich z nich za najbardziej godne zaufania uznano marki Nokia (jako telefon komórkowy) i Nivea (w kategorii kosmetyków do pielęgnacji skóry), w 14 państwach wyróżniono kartę kredytową Visa, a w 13 - aparat fotograficzny i kamerę Canon.
Badanie od sierpnia do września ubiegłego roku przeprowadził Reader's Digest wśród 23 287 swoich prenumeratorów, w tym 844 Polaków. Ankiety zrealizowano metodą pocztową na grupach odzwierciedlających zróżnicowanie demograficzne każdego z krajów.
Dołącz do dyskusji: TVN najbardziej godną zaufania marką telewizyjną