TVN najcenniejszą marką telewizyjną w Polsce
W opublikowanym po raz czwarty przez dziennik "Rzeczpospolita" rankingu najcenniejszych polskich marek, telewizja TVN uplasowała się na 11. pozycji, zajmując najlepsze miejsce wśród wszystkich marek medialnych. Rok temu stacja była dwa oczka niżej.
Wartość marki TVN to 698,9 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 106 mln zł w porównaniu z rankingiem sprzed roku.
Spośród marek medialnych w pierwszej trzydziestce znalazły się także: TVP 1 (miejsce 14., wartość 517,2 mln zł; wzrost o ok. 105 mln zł), Polsat (miejsce 15., wartość 512,2 mln zł; wzrost o ponad 111 mln zł) i TVP 2 (miejsce 22., wartość 437,5 mln zł; wzrost o ponad 170 mln zł).
Ranking powstał na podstawie badań opinii publicznej, przeprowadzonych przez firmy AC Nielsen i SMG KRC. Szczegółowe obliczenia wartości marek przeprowadziła firma Acropolis Advisory.
W trakcie tegorocznego badania ocenie Polaków poddano blisko 400 marek.
Dołącz do dyskusji: TVN najcenniejszą marką telewizyjną w Polsce