SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)

W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajął Polsat Play, ale w grupie komercyjnej wiceliderem było TVN Turbo. Największy wzrost odnotowała stacja Domo+.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu br. wyniósł 0,67 proc., po wzroście względem stycznia 2014 roku o 6,35 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,66 proc. i wyniósł 0,56 proc. Jeszcze bardziej do góry (o 8,33 proc.) poszedł udział będącego na trzecim miejscu kanału TVN Turbo. Jego wynik to 0,52 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 44,44 proc., pochwalić się mógł kanał Domo+. Jego średni udział w styczniu 2014 roku wyniósł 0,13 proc., a stacja ta awansowała z miejsca siódmego na szóste.

Najwięcej w rankingu straciła zajmująca ostatnią lokatę stacja Viacom Blink!, której średni udział zmniejszył się praktycznie o 100 proc. do poziomu 0 proc. Kanał ten w marcu br. zakończy nadawanie, przekształcając się w stację filmową Paramount HD (więcej na ten temat).

Drugi największy spadek w zestawieniu zanotowała stacja BBC Lifestyle, której udział zmalał o 28,57 proc. do 0,05 proc.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Styczeń

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,63%

0,67%

Polsat Play

0,53%

0,56%

TVN Turbo

0,48%

0,52%

Polsat Cafe

0,39%

0,38%

TLC

0,38%

0,33%

Domo+

0,09%

0,13%

kuchnia+

0,13%

0,10%

Polsat Food

0,06%

0,08%

BBC Lifestyle

0,07%

0,05%

Viacom Blink

0,01%

0,00%


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w styczniu br. zwiększył się tutaj o 8,33 proc. i wyniósł 0,91 proc.

Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,82 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 12,33 proc. Ostatnia lokata podium należała do Polsatu Play. Jego udział poszedł do góry o 17,19 proc. i wyniósł 0,75 proc.

Największy wzrost w tej grupie, wynoszący aż 50 proc., zanotował także kanał Domo+, który osiągnął 0,12 proc. udziału. Również i tutaj najwięcej (100 proc.) stracił Viacom Blink! i jego średni dobowy udział wyniósł 0 proc.

Wirtualnemedia.pl

16-49

Styczeń

2014

2015

Stacja

SHR %

SHR %

TVN Style

0,84%

0,91%

TVN Turbo

0,73%

0,82%

Polsat Play

0,64%

0,75%

TLC

0,50%

0,45%

Polsat Cafe

0,47%

0,40%

Domo+

0,08%

0,12%

kuchnia+

0,15%

0,11%

BBC Lifestyle

0,11%

0,08%

Polsat Food

0,08%

0,08%

Viacom Blink

0,01%

0,00%

Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem. Rosną wyniki TVN Turbo i Polsat Play (top stacji lifestylowych)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qba
Całe szczęście, że niedługo zlikwidują ten Viacom Blink...
0 0
odpowiedź