SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN: “Ugotowani” nie dają rady konkurencji

Nowy reality-show TVN-u “Ugotowani”, emitowany w niedziele o 17.00, śledzi średnio 1,21 mln widzów - to mniej oglądających niż rok temu kanał gromadził w tym paśmie. W czasie emisji programu TVN przegrywa też z konkurencją.

Udział “Ugotowanych” w grupie 4+ wynosi po trzech odcinkach średnio 10,60 proc., co daje stacji  czwarte miejsce w rynku telewizyjnym – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W czasie nadawania reality-show liderem rynku jest TVP 1, nadająca “Teleexpress” i “Ojca Mateusza”, co daje jej aż 28,85 proc. udziału. Przed TVN-em plasują się również TVP 2 (końcówka “Na dobre i na złe”, programy kabaretowe; 17,29 proc.) oraz Polsat (powtórki “Szpilek na Giewoncie” i “Hotelu 52”; 10,82 proc.).

Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 TVN ma wyższy udział wynoszący 14,10 proc. i wygrywa z Polsatem, ale nadal lepsze udziały notują tutaj kanały telewizji publicznej: Jedynka (21,58 proc.) oraz Dwójka (16,13 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. w paśmie emisji “Ugotowanych” TVN miała nieco lepsze wyniki – stacją oglądało bowiem 1,59 mln widzów, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,17 proc. i 15,84 proc.

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 25 do 59 lat oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.

W każdym odcinku “Ugotowanych” występują cztery osoby. Każda z nich przygotowuje kolację dla pozostałych uczestników, a efekty jej kulinarnych poczynań są poddawane ocenie konkurentów. Uczestnik, który zdobędzie najwięcej punktów wygrywa pieniądze. Program realizowany jest na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.



Oglądalność “Ugotowanych" odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
03-10-20101 167 27910,64%13,87%
10-10-20101 212 76411,07%14,23%
17-10-20101 260 30710,14%14,20%
Średnia1 212 89910,60%14,10%


Widownia konkurencji w czasie emisji reality-show

 Wszyscy 4+16-49
 AMRSHR %SHR %
TVP 13 305 69628,85%21,58%
TVP 21 980 41817,29%16,13%
Polsat1 239 61710,82%13,06%
TVN – Ugotowani1 212 89910,60%14,10%


Profil widowni programu

WIRTUALNEMEDIA.PLADH %AFF
PłećMężczyźni37,44%78
 Kobiety62,56%121
Wiek 4-92,30%39
  10-153,56%51
 16 - 193,69%64
 20 - 246,37%78
 25 - 2912,18%137
 30 - 3411,75%144
 35 - 398,85%125
 40 - 447,44%116
 45 - 497,31%103
 50 - 549,09%110
 55 - 599,18%121
 60+18,27%94
Wlk. miastaWieś27,11%70
 < 50 tys.25,37%105
 50-100 tys.8,30%97
 100-200 tys.9,77%122
 > 200 tys.29,45%145
ZawódTop management10,24%132
 Pracownicy średniego szczebla22,15%153
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,20%115
 Emeryci25,49%102
 Inni18,91%58
WykształceniePodstawowe45,45%99
 Średnie35,02%118
 Wyższe13,67%120
 Inne5,86%45


 

Dołącz do dyskusji: TVN: “Ugotowani” nie dają rady konkurencji

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ewa
Super,w grupie komercyjnej TVN wygrywa.Brawo
odpowiedź
User
ewa
...ale za to jaką ogromną oglądalność ma Mam talent i Taniec z gwiazdami.Biją wszystkich na głowę...Pisze poratal...www.media2.pl
odpowiedź
User
ewa
...ale za to jaką ogromną oglądalność ma Mam talent i Taniec z gwiazdami.Biją wszystkich na głowę...Pisze portal...www.media2.pl
odpowiedź