TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)
W marcu br. na pozycję lidera oglądalności wśród stacji tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. Podium uzupełnia kanał TTV. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,69 proc. W porównaniu do marca ub.r. zwiększył się on o 30,39 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W marcu 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,01 proc., zyskał on w skali roku, chociaż niewiele (0,67 proc.).
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 25,20 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,54 proc.
Natomiast na czwarte miejsce spadły TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,39 proc., po wzroście wynoszącym 7,75 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Rozrywka, która rok wcześniej była siódma (1,15 proc.; do góry o 23,66 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,99 proc.; do góry o 3,13 proc.), Stopklatka TV (również 0,99 proc.; + 25,32 proc.), TVP3 (0,89 proc.; spadek o 10,10 proc. - jedyny w top 10), Fokus TV (0,88 proc.; + 35,38 proc. - największy wzrost w top 10) i Polo TV (0,83 proc.; + 10,67 proc.).
Stacja | Wszyscy 4+ | ||
marzec 2015 | marzec 2016 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,83% | 3,69% |
2 | TVP INFO | 2,99% | 3,01% |
3 | TTV | 1,23% | 1,54% |
4 | TVP Seriale | 1,29% | 1,39% |
5 | TVP Rozrywka | 0,93% | 1,15% |
6 | Polsat News | 0,96% | 0,99% |
7 | Stopklatka | 0,79% | 0,99% |
8 | TVP3 | 0,99% | 0,89% |
9 | Fokus TV | 0,65% | 0,88% |
10 | Polo TV | 0,75% | 0,83% |
11 | Nickelodeon | 0,75% | 0,78% |
12 | TVP ABC | 0,82% | 0,78% |
13 | TVN Style | 0,68% | 0,71% |
14 | ATM Rozrywka | 0,61% | 0,67% |
15 | TVP Historia | 0,64% | 0,63% |
16 | Discovery | 0,53% | 0,60% |
17 | Polsat Play | 0,54% | 0,56% |
18 | TVN Turbo | 0,49% | 0,56% |
19 | Cartoon Network | 0,58% | 0,55% |
20 | Disney Junior | 0,62% | 0,55% |
21 | Polsat Film | 0,42% | 0,52% |
22 | TVP Kultura | 0,45% | 0,48% |
23 | Nick Jr | 0,34% | 0,48% |
24 | Eska TV | 0,57% | 0,45% |
25 | Eurosport 1 | 0,49% | 0,44% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2015 roku zwiększył się tutaj o 3,06 proc. i wyniósł 2,36 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,75 proc.; wzrost o 22,38 proc.). Na podium znalazły się jeszcze TVP Seriale (1,71 proc.; do góry o 30,53 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym aż 59,38 proc. do 1,02 proc., pochwalić się mógł Fokus TV.
Z kolei największy spadek w top 10 odnotowała Eska TV - było to 15,38 proc. do 0,88 proc.
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |
marzec 2015 | marzec 2016 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,29% | 2,36% |
2 | TTV | 1,43% | 1,75% |
3 | TVP Seriale | 1,31% | 1,71% |
4 | Polo TV | 1,16% | 1,35% |
5 | TVP INFO | 1,23% | 1,25% |
6 | TVP Rozrywka | 0,85% | 1,05% |
7 | Fokus TV | 0,64% | 1,02% |
8 | Stopklatka | 0,82% | 1,01% |
9 | TVN Style | 0,97% | 0,95% |
10 | Eska TV | 1,04% | 0,88% |
11 | TVN Turbo | 0,74% | 0,88% |
12 | Discovery | 0,69% | 0,86% |
13 | ATM Rozrywka | 0,67% | 0,80% |
14 | Polsat Film | 0,66% | 0,79% |
15 | Polsat News | 0,76% | 0,75% |
16 | TVP ABC | 0,70% | 0,70% |
17 | Polsat Play | 0,62% | 0,67% |
18 | Disney Junior | 0,64% | 0,66% |
19 | Nickelodeon | 0,58% | 0,62% |
20 | TVP Historia | 0,59% | 0,57% |
21 | Comedy Central | 0,55% | 0,55% |
22 | TVP3 | 0,56% | 0,51% |
23 | FOX | 0,22% | 0,47% |
24 | TVP Kultura | 0,37% | 0,47% |
25 | Kino Polska | 0,28% | 0,44% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 wyprzedził TVP Info w marcu. Duże wzrosty Fokus TV i Stopklatka TV (top 25)
Oczywiście że nikt. :)