TVP edukuje
Edukacyjne spoty wyborcze w telewizji publicznej.
Telewizja Polska, przygotowała dla swoich widzów kampanię wizerunkową, która ma na celu podniesienie frekwencji w nadchodzących wyborach do Parlamentu i wyborach na Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej - czytamy w komunikacie TVP.
Przygotowane przez telewizję publiczną 3 rodzaje spotów, zachęcających do udziału w wyborach, są adresowane do odbiorców w różnym wieku. Dwa z nich skierowane są szczególnie do osób młodych, które jeszcze nigdy nie uczestniczyły w głosowaniu. W tym roku prawie trzy miliony młodych Polaków uprawnionych jest bowiem do głosowania po raz pierwszy w życiu.
Spoty zachęcające do udziału w głosowaniu, telewizja publiczna emituje w Programie 1, Programie 2, TVP3 Regionalnej , TV Polonia, a także na antenach programów regionalnych od 7 września br.
Spoty wyprodukowała Agencja Produkcji Audycji Telewizyjnych TVP we współpracy Biurem Marketingu i Promocji TVP. Autorami scenariusza są Piotr Krochmalski i Grzegorz Maj, reżyserem jest Tomasz Zalewajek, a muzykę do nich skomponował Leszek Biolik.
Uzupełnieniem kampanii są edukacyjne spoty instruktażowe mające na celu wyjaśnienie wyborcom sposobu głosowania.
Telewizja Polska przygotowała także spoty informujące, że ankieterzy pytający o preferencje wyborcze przed lokalami wyborczymi są reprezentantami TVP a ich praca jest niezbędna do prawidłowego prognozowania wyniku wyborów.
Spoty edukacyjne powstały w Redakcji Publicystyki TVP1 we współpracy z Biurem Marketingu i Promocji i od 22 września emitowane są w Programie 1, Programie 2, TVP3 i TV Polonia.
Wszystkie spoty, zarówno zachęcające do udziału w wyborach, jak i edukacyjne mają identyczne zakończenie (od momentu wrzucenia karty do glosowania do urny) i ten sam slogan "Tylko kilka minut - wiele ważnych lat":
Podobne spoty zostaną wyemitowane w Telewizji Polskiej także przed wyborami prezydenckimi.
Dołącz do dyskusji: TVP edukuje