SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)

Telewizja Polska rozpoczęła promocję jesiennej ramówki oraz nowości przygotowanych na antenę TVP1 i TVP2. Na antenach obu stacji emitowane są spoty promujące, w którym występują gwiazdy telewizji publicznej.

W 90-sekunadowym spocie występują: prowadzący „Pytanie na śniadanie” Marzena Rogalska i Tomasz Wolny, Krystian Wieczorek i Magdalena Walach grający w „Komisarzu Alexie”, prowadzące „Bake Off - Ale ciacho!” Marcelina Zawadzka i Katarzyna Kołeczek, aktorzy z „Na dobre i na złe” Emilia Komarnicka, Kamil Kula i Monika Pikuła, a także ekipa „Komisariatu” (m.in. Anna Dzierża i Sebastian Wątroba) oraz „Dziewczyn ze Lwowa” (m.in. Magdalena Wróbel i Katarzyna Ucherska).

W spocie pokazano również kadry z seriali „Barwy szczęścia”, „Rodzinka.pl”, „Ojciec Mateusz”, „O mnie się nie martw”, „M jak miłość” i „Na sygnale”, a także fragmenty spektaklu Teatru Telewizji „Wojna, moja miłość” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Ramówkę TVP promują uczestnicy reality-show „Rolnik szuka żony 4” i trenerzy „The Voice of Poland 8”.

Twarzami Telewizji Polskiej w spocie promującym jesienną ramówkę są: prowadząca „Sprawę dla reportera” Elżbieta Jaworowicz, Tomasz Rożek z „Sondy 2”, Karol Okrasa z „Okrasa łamie przepisy”, Karol Strasburger, Tadeusz Sznuk i Robert Janowski. W spocie pojawiają się dziennikarze: Karol Gnat, Michal Rachoń, Marcin Wolski, Krzysztof Ziemiec, Michał Cholewiński, Beata Chmielowska-Olech, Dariusz Szpakowski, Włodzimierz Szaranowicz, Maciej Kurzajewski i Przemysław Babiarz.

W oddzielnym spocie Telewizja Polska chwali się nowościami, które jesienią trafia na anteny TVP1 i TVP2. Są to: „Korona królów”, „Pod wspólnym niebem”, „Koło fortuny”, „Miasto skarbów” i „The Wall. Wygraj marzenia”.

Oba spoty promocyjne wyprodukowały redakcje oprawy i promocji TVP1 i TVP2.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 10,14 proc, a TVP2 - 7,84 proc.

Dołącz do dyskusji: TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
Niektórych lubimy bardziej - niektórych mniej ale generalnie brawo TVP! Zapowiada się bardzo przyjemna jesień
0 0
odpowiedź
User
ja
Ja pełen nadziei obejrzałem dwa przedpremierowe odcinki DzL - i po entuzjazmie pierwszej serii te dwa nowe odcinki są topornie napisane, wrażenie jakby zmienili scenarzystę, a niby ten sam. Oby potem było lepiej.
0 0
odpowiedź
User
Dominator
Fajnie się zapowiada szczególnie Korona Królów i teleturnieje. Mimo fali hejtu jaka wylewa się w necie na Kurskiego i TVP ich ramówka zapowiada się ciekawie.
0 0
odpowiedź