TVP reklamuje abonament
Telewizja Polska chce zachęcić swoich widzów do płacenia abonamentu - rusza nowa kampania abonamentowa.
W piątek 22 czerwca do dodatku telewizyjnego „Gazety Wyborczej” i 25 czerwca do magazynu „Tele Tydzień” dołączona zostanie ulotka informująca o nowych, wygodniejszych sposobach rejestracji odbiorników i opłacania abonamentu. W ten sposób Telewizja Polska przypomina swoim widzom o obowiązku płacenia abonamentu RTV.
Na ulotce – zakładce w kształcie telewizyjnego pilota, dołączonej 22 czerwca do dodatku telewizyjnego „Gazety Wyborczej”, a 25 czerwca - do gazety telewizyjnej „Tele Tydzień” znajdą się m.in.: informacje o możliwości płacenia abonamentu przez Internet czy za pomocą bankowości elektronicznej. Poza najistotniejszymi informacjami o sposobach rejestrowania odbiorników oraz dokonywania opłat ulotki zawierają też między innymi informacje o kwocie abonamentu i zasadach opłat przez osoby prywatne i firmy.
Nie wszyscy wiedzą, że aby zapłacić za abonament, nie trzeba już chodzić na pocztę. Z badań TNS OBOP przeprowadzonych w marcu 2007 r. wynika, że niewiele osób ma świadomość możliwości zarejestrowania telewizora czy odbiornika radiowego za pomocą Internetu, niewielu również wie, że tą drogą można dokonać wpłaty.
Tymczasem wystarczy dostęp do komputera i na stronie internetowej http://www.poczta-polska.pl/ można wypełnić wniosek o rejestrację. Na tej podstawie otrzymujemy hasło i szczegółowe informacje dalszego postępowania. Opłaty abonamentowe możemy wnosić również za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Numery rachunków bankowych, na które można dokonywać wpłat z tytułu abonamentu RTV dostępne są na stronie internetowej Poczty Polskiej.
Ostatnie dane wskazują, że trwający od dłuższego czasu spadek wpłat abonamentowych został zahamowany. Co więcej – niekorzystna tendencja zaczyna się odwracać. Jak wynika z najnowszych danych Poczty Polskiej, od stycznia 2007 do 28 maja 2007 liczba abonentów wzrosła o prawie 200 tys. Uwzględniając średnią miesięczną stawkę abonamentu rtv można wyliczyć, że nowo zarejestrowani abonenci będą wpłacać miesięcznie kwotę ponad 3 mln. zł z tytułu opłaty abonamentowej.
Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje abonament