TVP2: 'Tancerze' nie radzą sobie z konkurencją
Nowy serial TVP2 "Tancerze" ogląda średnio 2,02 mln osób. Produkcja nie poprawia wyników anteny - przed rokiem w tym paśmie Dwójkę śledziło 2,13 mln widzów.
Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek "Tancerzy", który został wsparty intensywną kampanią reklamową. Zobaczyło go 2,5 mln widzów, zapewniając stacji 17,33 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Kolejne dwa epizody miały średnio 700 tys. widzów mniej, dając stacji nieco ponad 12 proc. udziału w rynku.
"Tancerze" przegrywają z konkurencją. Liderem rynku w paśmie
emisji serialu jest TVP1 pokazująca filmy fabularne (3,1 mln widzów
i 21,65 proc. udziału w rynku). Druga pozycja z 2,76 mln widzów i
19,69 proc. udziału przypada TVN ("Niania"), zaś trzecia Polsatowi
nadającemu "Jak oni śpiewają" (2,59 mln widzów i 18,08 proc.
udziału).
Serial nie radzi sobie też najlepiej w grupie 16-49. Co prawda
podwyższył w niej udział Dwójki z 11,45 do 14,45 proc., ale to za
mało aby wyprzedzić konkurencyjne anteny. Liderem w grupie
komercyjnej jest TVN z 24,54 proc. udziału, druga jest Jedynka (z
19,65 proc. udziału). Trzecia pozycja z 15,6 proc. udziału w rynku
przypada telewizji Polsat.
W profilu widowni dominują kobiety, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Ponad 50 proc. osób śledzących produkcję ma powyżej 45 lat.
"Tancerze" opowiadają o perypetiach uczniów prywatnej szkoły aktorskiej. Serial bazuje na hiszpańskiej licencji "Un Paso Adelante". Produkuje go ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: TVP2: 'Tancerze' nie radzą sobie z konkurencją