Twitter stawia na narzędzia i usługi, nie myśli o reklamie
Twitter pracuje nad różnymi sposobami na zarabianie pieniędzy, aleobecnie nie bierze pod uwagę możliwości wprowadzenia do serwisureklam.
Biz Stone, jeden ze współzałożycieli i dyrektor wykonawczyTwittera, powiedział, że jego firma pracuje nad różnymi dodatkowyminarzędziami i usługami dla firm i użytkowników profesjonalnych,które miałyby być dla niej źródłem dochodu. Niektóre z takichnarzędzi mają być wprowadzone do serwisu do końca bieżącegoroku.
Jednocześnie Stone na dzień dzisiejszy wykluczył możliwośćsprzedaży reklam w serwisie, wskazując na kilka przyczyn takiegopodejścia. "Jedna jest taka, że po prostu nie jest to dla nas zabardzo interesujące" - powiedział. Dodał, że umieszczenie reklamobok wiadomości w serwisie mogłoby również irytować samychużytkowników.
Kilkanaście dni temu Stone uciął spekulacje na tematpotencjalnych nabywców pozwalającego na prowadzenie tzw. mikroblogaserwisu, składając deklarację, że Twitter nie jest na sprzedaż.
źródło: ITProPortal.com
Dołącz do dyskusji: Twitter stawia na narzędzia i usługi, nie myśli o reklamie
http://dobre-narzedzia.blogspot.com