Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania
Twitter wprowadził dwa nowe narzędzia przeznaczone dla firm. Pierwsze z nich pozwala na kontakt z marką za pomocą prywatnych wiadomości, drugie pomaga w monitorowaniu reakcji użytkowników.
O nowych rozwiązaniach dotyczących kontaktów na linii marka - klient Twitter poinformował na swoim blogu.
Pierwsze z oferowanych przez Twittera narzędzi pozwala firmom na umieszczanie w publikowanych tweetach przycisku, który umożliwia użytkownikowi skontaktowanie się z marką za pomocą prywatnej wiadomości. To w założeniach ma pozwalać firmom na bliższy kontakt z klientem, umożliwiać udzielenie mu odpowiedniego wsparcia dotyczącego konkretnych produktów i poznanie wymagań określonych użytkowników. Jak zapowiada Twitter to rozwiązanie jest już dostępne dla wszystkich biznesowych użytkowników platformy na całym świecie.
Druga opcja o nazwie Customer Feedback ma zostać udostępniona w nadchodzących tygodniach wybranym partnerom biznesowym Twittera. Jest to rozwiązanie pozwalające markom, które wcześniej kontaktowały się z użytkownikami za pośrednictwem wspomnianych wcześniej prywatnych wiadomości na śledzenie ich reakcji i zaangażowania.
Dołącz do dyskusji: Twitter ułatwia markom kontakt z klientami i ocenę ich zaangażowania