Odświeżona makieta „Twojego Stylu”. Nowe fonty zaprojektowane przez Christiana Schwartza i Paula Barnesa
Miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) od styczniowego numeru (w kioskach od 14 grudnia br.) będzie ukazywał się w odświeżonej makiecie. Ma ona nawiązywać do światowych trendów w projektowaniu luksusowych pism.
Wydawca wprowadza nowe fonty, zaprojektowane przez najlepszych specjalistów w dziedzinie typografii (m.in. Christiana Schwartza i Paula Barnesa), którzy współpracowali z najlepszymi magazynami na świecie. Schwartz pracował m.in. nad fontami dla amerykańskiej edycji magazynu „Esquire”, a wraz z Barnesem - dla „Guardiana”.
Czytelniejsza stała się też nawigacja: otwarcia kluczowych działów są teraz wyraźnie zaznaczone, a informacje na paginach - bardziej precyzyjne. Zabiegi te mają ułatwić czytelnikom poruszanie się po magazynie.
Styczniowe wydanie pisma ukazuje się w łącznej objętości 264 stron, w cenie 9,99 zł i nakładzie 280 tysięcy egzemplarzy. Jego sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje Grup TVP, TVN i Polsatu), radiu i internecie. Za kreację odpowiada Digit-Art, za mediaplan - MEC.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Twojego Stylu” wyniosła 175 040 egz.
Dołącz do dyskusji: Odświeżona makieta „Twojego Stylu”. Nowe fonty zaprojektowane przez Christiana Schwartza i Paula Barnesa