SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 396 mln zł. Nieznacznie spadły wpływy reklamowe Polsatu, za to więcej zarobiły TVP 1 i TVP 2.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w ubiegłym tygodniu na reklamy w telewizji cennikowo przeznaczono 9,4 mln zł więcej niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Na reklamy żywności przeznaczono mniej więcej tyle samo co tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy telewizyjne produktów i usług telekomunikacyjnych wzrosły w skali tygodnia o 5,5 mln zł, a w przypadku produktów zdrowotnych i leków spadły o 3 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (12-18 marca 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
ŻYWNOŚĆ83 415 264,05 zł21,05
TELEKOMUNIKACJA51 683 295,30 zł13,04
PRODUKTY ZDROWOTNE, LEKI51 306 604,90 zł12,95
FINANSE42 877 365,20 zł10,82
ŚRODKI OSOBISTEJ PIELĘGNACJI CIAŁA42 430 529,30 zł10,71
MOTORYZACJA TRANSPORT29 904 829,50 zł7,55
ROZRYWKA KULTURA22 238 897,50 zł5,61
SPRZEDAŻ19 790 122,10 zł4,99
DOMOWE ŚRODKI CZYSTOŚCI14 480 841,90 zł3,65
ODZIEŻ OBUWIE10 283 644,75 zł2,59
PRODUKTY DLA DZIECI8 729 561,00 zł2,2
USŁUGI7 099 207,90 zł1,79
WYPOSAŻENIE DOMU I BIURA6 318 137,70 zł1,59
MARKETING2 851 849,80 zł0,72
PRODUKTY DLA ZWIERZĄT1 278 048,40 zł0,32
BUDOWNICTWO734 990,00 zł0,19
INNE455 741,50 zł0,11
ROLNICTWO OGRODNICTWO415 524,00 zł0,1
PRZEMYSŁ7 600,00 zł0
RAZEM396 302 054,80 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam milion złotych mniej niż we wcześniejszym tygodniu, za to TVN - milion złotych więcej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły z tygodnia na tydzień o prawie 4 mln zł, a TVP 2 - o niecałe 2 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (12-18 marca 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat75 789 535,00 zł19,12
TVN75 194 880,00 zł18,97
TVP136 648 900,00 zł9,25
TVP226 648 585,00 zł6,72
AXN9 532 885,00 zł2,41
TV48 725 715,00 zł2,20
VIVA Polska7 534 585,00 zł1,90
Discovery7 196 755,00 zł1,82
TVN246 772 221,50 zł1,71
Comedy Central6 138 540,00 zł1,55
National Geographic5 579 915,00 zł1,41
TLC5 212 015,00 zł1,32
TV PULS4 945 310,00 zł1,25
TVN74 774 770,00 zł1,20
Polo TV4 725 985,00 zł1,19
Disney Channel4 420 370,00 zł1,12
Polsat24 252 705,00 zł1,07
FOXLife3 920 345,00 zł0,99
TVP INFO3 792 830,00 zł0,96
Investigation Discovery3 786 550,00 zł0,96

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: Polsat mniej, TVP w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl