SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotował wzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+J Polska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388 948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwy wizualnej i  merytorycznej oraz nowej, niższej ceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 335 631 egz.

sierpień
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Naj 604740 388948 432226 224894
Tina 507573 385262 530034 378328
Chwila dla ciebie 483339 335631 483765 358276
Przyjaciółka 515842 316150 575638 340497
Pani Domu 428189 225214 464566 267794

2008

sierpień lipiec

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Naj 604740 388948 594390 386847
Tina 507573 385262 491399 347811
Chwila dla ciebie 483339 335631 496903 338297
Przyjaciółka 515842 316150 514800 308814
Pani Domu 428189 225214 412500 216707

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl