Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, „Tele Tydzień” z 800 tys. sprzedanych egz.
W lipcu 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku uplasowała się na poziomie 803 040 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo TV”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 9,15 proc. i ustabilizowała się na poziomie 349 395 egz.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 146 578 egz., po spadku o 12,91 proc.
Dwa oczka niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,10 proc. i wyniosła 124 779 egz.
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
803 040 |
888 295 |
To & Owo |
349 395 |
384 592 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
146 578 |
168 299 |
Tele Max |
145 524 |
176 450 |
Super TV |
124 779 |
160 172 |
Program TV |
100 843 |
105 179 |
Teleprogramy |
28 949 |
32 987 |
W lipcu 2013 roku w porównaniu do czerwca 2013 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Kurier TV” - było to 8,16 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Tele Tydzień |
803 040 |
867 234 |
To & Owo |
349 395 |
368 302 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
146 578 |
159 595 |
Tele Max |
145 524 |
157 259 |
Super TV |
124 779 |
134 109 |
Program TV |
100 843 |
106 169 |
Teleprogramy |
28 949 |
31 163 |
Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, „Tele Tydzień” z 800 tys. sprzedanych egz.