SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej

W maju 2006 "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników, jednak największe tytuły tracą reklamodawców.

"Wprost" zarobił 12 214 938  zł*, czyli o 1,2 mln zł mniej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 042 471 zł  (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej).
 
Dopiero trzecie miejsce zajęła "Polityka", który zanotowała prawie dwumilionowy spadek wpływów z reklam.

Na czwarte miejsce awansowała "Gala" notując - w przeciwieństwie do tygodników opinii - wzrost przychodów z reklam.

 


V.2006
TOP tygodnikiKoszt [zł]
Razem: magazyny216 853 646 zł
WPROST12 214 938 zł
NEWSWEEK POLSKA10 042 471 zł
POLITYKA9 031 510 zł
GALA5 776 438 zł
TELE TYDZIEŃ5 173 433 zł
PRZYJACIÓŁKA4 721 853 zł
NAJ4 459 166 zł
PRZEKRÓJ3 892 065 zł
PANI DOMU3 629 302 zł
TINA2 862 025 zł

 


V.2005
TOP tygodnikiKoszt [zł]
Razem: magazyny191 312 904 zł
WPROST13 432 057 zł
NEWSWEEK POLSKA11 500 900 zł
POLITYKA10 860 180 zł
TELE TYDZIEŃ6 174 550 zł
GALA4 586 000 zł
NAJ3 462 800 zł
PRZYJACIÓŁKA3 429 416 zł
TELE MAGAZYN2 833 900 zł
PRZEKRÓJ2 748 682 zł
PANI DOMU2 366 470 zł


* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl