Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej
W maju 2006 "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników, jednak największe tytuły tracą reklamodawców.
"Wprost" zarobił 12 214 938 zł*, czyli o 1,2 mln zł mniej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*. Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 042 471 zł (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej).
Dopiero trzecie miejsce zajęła "Polityka", który zanotowała prawie dwumilionowy spadek wpływów z reklam.
Na czwarte miejsce awansowała "Gala" notując - w przeciwieństwie do tygodników opinii - wzrost przychodów z reklam.
V.2006 | |
TOP tygodniki | Koszt [zł] |
Razem: magazyny | 216 853 646 zł |
WPROST | 12 214 938 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 10 042 471 zł |
POLITYKA | 9 031 510 zł |
GALA | 5 776 438 zł |
TELE TYDZIEŃ | 5 173 433 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 4 721 853 zł |
NAJ | 4 459 166 zł |
PRZEKRÓJ | 3 892 065 zł |
PANI DOMU | 3 629 302 zł |
TINA | 2 862 025 zł |
V.2005 | |
TOP tygodniki | Koszt [zł] |
Razem: magazyny | 191 312 904 zł |
WPROST | 13 432 057 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 11 500 900 zł |
POLITYKA | 10 860 180 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 174 550 zł |
GALA | 4 586 000 zł |
NAJ | 3 462 800 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 3 429 416 zł |
TELE MAGAZYN | 2 833 900 zł |
PRZEKRÓJ | 2 748 682 zł |
PANI DOMU | 2 366 470 zł |
* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej