SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

Od 1 do 28 listopada bieżącego roku Amerykanie wydali na zakupy w sieci 10,41 miliarda dolarów.

To o 4 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego (10,839 mld USD) - wynika z danych firmy badawczej comScore.

W przypadający na miniony czwartek dzień Święta Dziękczynienia, wydatki Amerykanów online wyniosły 288 milionów dolarów (wzrost o 6 procent), a dzień później w tzw. "Black Friday" 534 miliony dolarów (wzrost o 1 procent). Dla porównania w roku 2007 zanotowano wzrosty odpowiednio o 29 i 22 procent. Łącznie w oba te dni sprzedaż zwiększyła się wobec zeszłego roku o 2 procent.

Z kolei na poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, określany za oceanem jako "Cyber Monday", comScore zakłada, że wydatki Amerykanów na zakupy online znacząco wzrosną, jako że wtedy konsumenci kupują będąc w pracy, wykorzystując lepsze łącza internetowe.

źródło: comScore

Dołącz do dyskusji: Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl