SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tylko dla dorosłych” - nowy magazyn od Agory

We wtorek na rynku ukazał się „Tylko dla dorosłych” - nowy magazyn lifestylowy Agory, przygotowany przez redaktorów „Gazety Wyborczej”. Tytuł skierowany jest do dojarzałych czytelników.

Magazyn „Tylko dla dorosłych” ukazał się w nakładzie 55 tys. egz. i w objętości 100 stron. Jest dostępny w sprzedaży w cenie 7,99 zł.

Wydanie przygotował zespół dziennikarzy i redaktorów „Gazety Wyborczej”. Projekt graficzny i okładkę tytułu stworzyli Piotr Stańczak i Maciej Kałkus.

Wydanie „Tylko dla dorosłych” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro”, a także na stronach Wyborcza.pl i Gazeta.pl.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Tylko dla dorosłych” - nowy magazyn od Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl