SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko TVN zyskał w Święta widzów

„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów.

Przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 40 minut. To nieznacznie mniej niż przed rokiem i tyle samo co dwa lata temu. Największy udział w rynku miała TVP1 -  20,46 proc. udziału (spadek z 24,5 proc. udziału). Drugi wynik – 17,59 proc. zanotowała Dwójka. Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN ( wzrost do 16,64 proc. udziału).
 

Rok ATV
25-26.12.1999 05:51:36
25-26.12.2000 05:53:01
25-26.12.2001 05:56:25
25-26.12.2002 05:57:32
25-26.12.2003 05:57:26
25-26.12.2004 05:49:55
25-26.12.2005 05:55:18
25-26.12.2006 05:40:20
25-26.12.2007 05:39:19
25-26.12.2008 05:44:31
25-26.12.2009 05:40:52

 


25-26.12.2008 25-26.12.2009
Stacje SHR % SHR %
TVP1 24,50% 20,46%
TVP2 20,44% 17,59%
Polsat 16,84% 14,94%
TVN 13,48% 16,64%
TVP INFO/TVP3 3,30% 4,05%
TV4 2,77% 2,72%
TVN7 2,01% 2,25%
TVN24 1,34% 1,59%
PULS 0,88% 1,44%
TVN Style 0,38% 0,32%
Tele5 0,20% 0,16%


Świątecznym numerem jeden był film „Ranczo Wilkowyje”, który zgromadził prawie 7 mln osób. Druga pozycja z 4,5 mln osób przypadła „Faktom” TVN. W top 10 znalazły się także między innymi świąteczne odcinki „Plebanii” oraz „Klanu”.

TOP10        
Tytuł Stacja AMR AMR % SHR %
RANCZO WILKOWYJE TVP1 6985308 19,44% 41,16%
FAKTY TVN 4515016 12,56% 30,49%
KON POLSKI - WIELKA SWIATECZNA WYPRZEDAZ TVP2 4380572 12,19% 29,52%
TELEEXPRESS TVP1 4235601 11,79% 31,91%
WIADOMOSCI TVP1 4065054 11,31% 26,19%
PLEBANIA TVP1 4064046 11,31% 30,32%
NEO-NOWKA WESOLYCH SWIAT WIADOMOSCI TVP2 4029035 11,21% 29,72%
NA DOBRE I NA ZLE TVP2 3953277 11,00% 24,87%
SZANSA NA SUKCES – KOLEDY TVP2 3778661 10,52% 32,90%
KLAN TVP1 3768263 10,49% 29,39%



Ranking filmowych hitów, poza „Ranczem”, zawiera produkcje takie jak „Kevin sam w domu” (Polsat; 3,73 mln widzów), „Sposób na teściową”(TVN; 3,6 mln widzów), „Galimatias czyli Kogel Mogel II” (TVN;3,27 mln osób) oraz „Wasabi- Hubert Zawodowiec” (TVP2;3,1 mln widzów). Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskał w Święta widzów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
emma
faktycznie hit za hitem!!!jest z czego byc dumnym szczegolnie TVN,o polsacie nie wspomnie...
0 0
odpowiedź
User
ww
brawo TVN
0 0
odpowiedź