SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko TVP Info i Polsat News zyskały widzów

W lutym br. wśród kanałów newsowych widzów zyskały tylko TVP Info i Polsat News. W dół poszły wyniki TVN 24 i Superstacji oraz stacji biznesowych.

Liderem segmentu kanałów informacyjnych był w zeszłym miesiącu jak zwykle kanał TVP Info, który w lutym br. miał średnio 300 tys. widzów, czyli o 6,74 proc. więcej niż rok wcześniej, zaś udział stacji wzrósł z 4,09 proc. do 4,42 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Nieduży spadek, tak jak w styczniu, zanotowała druga w zestawieniu TVN 24. Jej widownia spadła o 2,46 proc. do 182 tys. osób, a udział wyniósł 2,68 proc. (rok wcześniej 2,71 proc.).

Spory wzrost, bo wynoszący 29,78 proc., odnotował najmłodszy gracz na rynku stacji informacyjnych - Polsat News. Jego oglądalność w lutym uplasowała się na poziomie 30,6 tys. widzów, a udział wzrósł z 0,34 do 0,45 proc. Widownia czwartej w rankingu Superstacji spadła natomiast o 22,78 proc. do 12,9 tys. osób, a jej udział w rynku zmalał z 0,24 do 0,19 proc.

Porównując lutowe wyniki kanałów informacyjnych do styczniowych można zauważyć, że niższą widownię miały wszystkie stacje poza Polsat News, który zanotował minimalny wzrost liczby widzów. Natomiast pod względem udziałów straciła tylko Superstacja, bo udziały TVP Info pozostały na niezmienionym poziomie, a TVN 24 i Polsat News – wzrosły.

      Wszyscy 4+
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
TVP Info styczeń 2010 314 973 4,42%
  luty 2009 281 439 4,09%
  luty 2010 300 410 4,42%
 
TVN 24 styczeń 2010 188 947 2,65%
  luty 2009 186 698 2,71%
  luty 2010 182 111 2,68%
 
Polsat styczeń 2010 30 316 0,43%
News luty 2009 23 557 0,34%
  luty 2010 30 573 0,45%
 
Superstacja styczeń 2010 14 268 0,20%
  luty 2009 16 729 0,24%
  luty 2010 12 918 0,19%


Podobnie jak w poprzednich miesiącach w lutym w dół poszła oglądalność kanałów biznesowych. Jednak najwięcej stracił nie kanał TVN CNBC Biznes, jak bywało dotychczas, ale konkurencyjna TV Biznes. Stacja biznesowa Polsatu miała w lutym br. 3 tys. widzów, czyli o 50,77 proc. mniej niż rok wcześniej. Natomiast kanał TVN CNBC Biznes oglądało 2 tys. widzów, ale zanotował nieco mniejszy spadek – o 43,86 proc. Udziały obu kanałów spadły o połowę.

      Wszyscy 4+
Stacja Miesiąc Rok AMR SHR %
TV Biznes styczeń 2010 2 954 0,04%
  luty 2009 5 509 0,08%
  luty 2010 2 712 0,04%
 
TVN CNBC styczeń 2010 1 865 0,03%
Biznes luty 2009 4 045 0,06%
  luty 2010 2 271 0,03%


 

Dołącz do dyskusji: Tylko TVP Info i Polsat News zyskały widzów

21 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paula
TVN 24 - to najlepsza stacja pod słońcem.Ma super dziennikarzy.Jest stacją baaaardzo profesjonalną.TVP INFO NAŚLADUJE CO SIĘ DA OD TVN 24 I WSZYSTKO ŚCIĄGAJĄ. PO PROSTU NIE MAJĄ WŁASNYCH POMYSŁÓW. JAK TVN zrobił biały pasek to i Info, non stop naśladują Poranek TVN 24,INFO ROBI BAAARDZO PODOBNE PROGRAMY DO TVN24 ...........ITD OJ WSTYD,WIDAĆ TO GOŁYM OKIEM !!!
0 0
odpowiedź
User
darek
TVN 24 PRZYCIĄGA LUDZI PO STUDIACH A TVP INFO - PO PODSTAWÓWCE !! Ale śmieszne !!
0 0
odpowiedź
User
portalowiec
Jaki to biznes robić biznes dla 2- 3 tys ludzi ,bo przecież tyle mają TVN Biznes i Polsat Biznes .Smutne ,ale może jeszcze za wcześnie na to w Polsce.
0 0
odpowiedź