Tymbark promuje soki i napoje na rynku brytyjskim
Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczął konsumencką akcjępromocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Za opracowaniekoncepcji, kreację i realizację promocji odpowiada agencja IQMarketing, która wygrała budżet na drodze przetargu.
Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej Brytanii. Celemdziałań promocyjnych jest budowanie świadomości i wizerunku markiTymbark na rynku brytyjskim oraz zachęcenie do spróbowaniaproduktu.
Akcja promocyjna oparta jest na mechanice free prize draw -brytyjska odmiana loterii. Na zwycięzców czekają atrakcyjnenagrody: samochód Alfa Romeo Mito (nagroda główna), 3 skutery Vespaoraz 200 nagród dodatkowych w postaci iPoda Shuffle.
Aby wziąć udział w promocji należy wysłać sms-em unikalny kod,znajdujący się pod naklejką promocyjną lub wpisać go na stroniewww.tymbarkjuice.com.Uczestnik promocji od razu zostanie poinformowany czy wygrałnagrodę czy nie - za pomocą smsa zwrotnego lub komunikatu nastronie. Zwycięzca nagrody głównej będzie wyłoniony spośródwszystkich nadesłanych zgłoszeń.
W ramach komunikacji promocji IQ Marketingprzygotowała key visual, kreację reklam prasowych, stronyinternetowej oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym isieciach handlowych. Za obsługę strony internetowej oraz platformysms odpowiada AtomClick, dział interaktywnyagencji.
Promocja trwa do 31 grudnia 2009. Realizowana jest w ramachmiędzynarodowej strategii marki Tymbark.
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje soki i napoje na rynku brytyjskim