Tymbarkowa jedenastka rusza do gry
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała dla marki Tymbark kolejną edycję reklam.
Kampania rozpocznie się 6 czerwca br., a jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki Tymbark.
Najnowsza seria lubianych dziesięciosekundowych animowanych reklam Tymbarku poświęcona piłce nożnej. W filmach pt: „Hymn”, „Bramka” i „Gol” kapsle Tymbarku zaskoczą swoich sympatyków występując w roli piłkarzy.
Kreacja pierwszego spotu przygotowana przez agencję Euro RSC Warsaw przedstawia Tymbarkową jedenastkę dumnie stojącą na środkowej linii boiska, gdy wokół słychać pompatyczną przypominającą hymn aranżację przeboju Skaldów („Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”). Kolejny obraz to pełen dramaturgii i emocji „Taniec wygrywaniec” kapslowego bramkarza. W tej piłkarskiej serii nie mogło też zabraknąć radości jaką wszyscy chcielibyśmy dzielić po trafieniu upragnionego gola.
Reklamy ukażą się jedynie w telewizji i są adresowane do pokolenia Tymbark. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Zenithmedia.
Dołącz do dyskusji: Tymbarkowa jedenastka rusza do gry