SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udane I półrocze Cityboard Media

W ciągu dwóch pierwszych kwartałów roku 2003 firma Cityboard Media osiągnęła o 35 % wyższe przychody w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego

Na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce od kilku lat dominuje popyt na nośniki wielkoformatowe, jednak wymagania klientów wobec tego medium wciąż wzrastają. Cityboard Media od początku swojego istnienia na rynku ( 1996 r.) rozwijała sieć wielkiego formatu i do dziś konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera ilościowego i jakościowego w tym segmencie rynku.

Sukces wzrostu przychodów Cityboard Media stanowi rezultat stałych działań ukierunkowanych na zaspokajanie potrzeb reklamodawców.

Wzrost sprzedaży to również efekt profesjonalnej pracy i pełnej zaangażowania postawy całego zespołu Cityboard Media.

"Stworzyliśmy ofertę, która nie boi się trudnego rynku, ponieważ trafia w potrzeby klientów i pozwala im optymalizować budżet, tak by mogli maksymalnie efektywnie wydawać swoje pieniądze. Jest nam ogromnie miło, że nasi klienci doceniają te starania"- mówi Marta Bryła dyrektor Działu Obsługi Klienta.

Dołącz do dyskusji: Udane I półrocze Cityboard Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl