Udane I półrocze Cityboard Media
W ciągu dwóch pierwszych kwartałów roku 2003 firma Cityboard Media osiągnęła o 35 % wyższe przychody w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego
Na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce od kilku lat dominuje popyt na nośniki wielkoformatowe, jednak wymagania klientów wobec tego medium wciąż wzrastają. Cityboard Media od początku swojego istnienia na rynku ( 1996 r.) rozwijała sieć wielkiego formatu i do dziś konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera ilościowego i jakościowego w tym segmencie rynku.
Sukces wzrostu przychodów Cityboard Media stanowi rezultat stałych działań ukierunkowanych na zaspokajanie potrzeb reklamodawców.
Wzrost sprzedaży to również efekt profesjonalnej pracy i pełnej zaangażowania postawy całego zespołu Cityboard Media.
"Stworzyliśmy ofertę, która nie boi się trudnego rynku, ponieważ trafia w potrzeby klientów i pozwala im optymalizować budżet, tak by mogli maksymalnie efektywnie wydawać swoje pieniądze. Jest nam ogromnie miło, że nasi klienci doceniają te starania"- mówi Marta Bryła dyrektor Działu Obsługi Klienta.
Dołącz do dyskusji: Udane I półrocze Cityboard Media